Priorytetem dla agencji w zakresie zmian był sukcesywny rozwój standardów związanych z przygotowaniem i realizacją projektów. Bardzo ważnym uzupełnieniem działań było powołanie nowej struktury agencji składającej się z działów: wydarzeń specjalnych, wydarzeń korporacyjnych, kreacji i ofertowania, business development i logistyki. W konsekwencji skupiono się na rozbudowaniu zespołu w oparciu o doświadczonych ekspertów. Do WALK Events dołączyli m.in. Olga Skowrońska jako Event Manager, Monika Zawisza również jako Event Manager oraz Przemysław Kurdziel jako Business Development Manager. Ponadto agencja położyła duży nacisk na rozwój kompetencji kreatywnych.
Do grona klientów agencji dołączyli m.in. AIG, Bayer, Ciech, Onet, PKP Intercity, Promar. Wśród zrealizowanych projektów znajdują się tak złożone wydarzenia jak: launch nowego produktu firmy Bayer, pierwsze w historii spotkanie wszystkich sprzedawców sieci dealerskiej w Polsce – Mercedes-Benz Grand Prix 2015, druga edycja festiwalu muzycznego w centrum Warszawy – Red Bull Music Academy Weekender 2015, po raz piąty produkowany przez agencję Electronic Beats Festival, trzecia edycja road show projektu CSR T-Mobile Polska – Pomoc Mierzona Kilometrami, Gala Plejada Top Ten, 25-lecie AIG, cykl działań eventowych na rzecz Philip Morris, a także konwencja wyborcza dla partii Nowoczesna.
Zobacz również
Dodatkowo po raz pierwszy w historii firmy, na potrzeby produkcji wydarzenia „Premiera Nowego Porsche 911” dla prawie tysiąca zaproszonych gości, agencja utworzyła konsorcjum zapraszając do współpracy Focus Event.
– Zrealizowane przez nas wydarzenia bardzo mocno wspieraliśmy innowacyjnymi rozwiązaniami – komentuje Bartosz Bieszyński, Prezes zarządu WALK Events. – Co istotne, naszą gotowość do realizacji nawet najbardziej złożonych eventów, podkreśla również organizacja działań logistycznych na najwyższym poziomie. Potwierdzają to nasze produkcje, m.in. kolejne wydarzenie zorganizowane na Stadionie PGE Narodowym, gdzie zrealizowaliśmy m.in. imprezę masową dla 5 tys. pracowników PKP Intercity.
Efekty wprowadzonych zmian w WALK Events docenili klienci oraz branża. Agencję wysoko oceniono w raporcie Media Marketing Polska „Agencje Eventowe”, natomiast Bartosza Bieszyńskiego nominowano w konkursie magazynu MICE Poland „Osobowość Roku”. Ponadto agencja otrzymała m.in. MP Power Award oraz nominację w konkursie Activist „Nocne Marki” za projekt Red Bull Music Academy Weekender oraz nominację MP Power Award za finał konkursu Martini Race to Desire.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Klienci coraz częściej widzą w nas partnera, który rozumie ich markę i działania komunikacyjne. Ciągle rozwijamy swoje kompetencje w kontekście kompleksowej komunikacji marketingowej wychodząc z założenia, że event jest tylko częścią wielu innych działań, dlatego przygotowując nasze kreacje myślimy holistycznie i wychodzimy często szerzej niż brief. W rezultacie klient z naszej strony otrzymuje wartość dodaną – podsumowuje Adam Kowalczyk, członek zarządu WALK Events odpowiedzialny za proces kreacji i ofertowania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja planuje w 2016 roku wprowadzenie zmian w obszarze client service, mających na celu umocnienie relacji i zaufania z klientami, a także zapowiada prace nad autorskim projektem, którego premiera nastąpi w I kwartale 2017 roku.