Zarówno kampania jaki i konkurs adresowane były do mieszkańców województwa śląskiego.
Na stworzony przez studentów Politechniki Śląskiej bolid oddano jedną czwartą wszystkich głosów. Prof. Andrzej Baier, koordynator projektu Silesian Greenpower, tak tłumaczy powody sukcesu – Widocznie głosującym spodobała się idea innowacyjnego, elektrycznego, odnoszącego sukcesy samochodu tworzonego przez interdyscyplinarny zespół młodych ludzi. Projekt ten jest poza tym projektem trwającym i ciągle się rozwijającym. Co roku budujemy nowe, ciągle udoskonalane bolidy, stanowiska badawcze i wprowadzamy kolejne innowacyjne rozwiązania.
Zobacz również
Kolejne miejsca w konkursie zajęły m.in. górniczy kombajn ścianowy KSW-1500EU nowej generacji, sztuczne serce ReligaHeart EXT, najszybszy na świecie mikroprocesor przemysłowy z rodziny 8051, sztuczne słońce do testowania kolektorów słonecznych, biurowe budynki pasywne GPP, egzoszkielet ramienia do rehabilitacji osób z zanikiem mięśni oraz biżuteria wykonana z węgla.
Zarówno liczba, jak i jakość zgłoszonych propozycji konkursowych dobitnie świadczą o tym, iż technologia jest autentycznym atrybutem województwa śląskiego oraz wiarygodnym wcieleniem wizerunkowej idei pozytywnej energii.
Konkurs będzie bazą do kolejnych działań promujących nowe oblicze regionu. Jak zapewnia Tomasz Stemplewski z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – Nie chcemy zmarnować potencjału tych projektów, które dotarły do finału konkursu, jak i kilkudziesięciu innych, które zostały zgłoszone. Pracujemy już nad powstaniem klubu skupiającego projekty związane z rozwojem śląskich technologii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Organizatorem konkursu internetowego, jak i całej, miesięcznej kampanii „Tworzymy Śląskie”, był Urząd Marszałkowski, za ich koncepcję i realizację odpowiadały agencje Locativo oraz Brainbox.
Słuchaj podcastu NowyMarketing