Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sławomir pierwszym ambasadorem Shopee w Polsce

Wraz z początkiem nowej kampanii, 9.9 Dzień Super Zakupów, Sławomir debiutuje w nowej roli oraz otwiera swój sklep na Shopee.
O autorze
3 min czytania 2022-08-22

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna wyjątkowy okres w roku dla Shopee i użytkowników platformy – to sztandarowy festiwal zakupów, zainaugurowany w 2016 roku w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie. Miliony kupujących i firm prowadzących sprzedaż online co roku wyczekują startu kampanii 9.9, która oznacza początek dorocznego sezonu zakupów, który potrwa aż do końca roku. Z tej okazji Shopee Polska zaprosiło do współpracy popularnego piosenkarza, Sławomira. 

9.9 Dzień Super Zakupów to największa z dotychczasowych kampanii Shopee w Polsce. Tym razem jednak główne role grają nie tylko fantastyczne promocje nawet do 90%, gwarancja zawsze bezpiecznych zakupów i promocje na dostawę. Do zabawy powraca gra 9.9 Shopee Shake w nowe odsłonie, również w nagrodami rzeczowymi. To jednak nie wszystko, bowiem wraz ze startem kampanii Shopee debiutuje pierwszy ambasador platformy w Polsce – Sławomir!

Pierwszy ambasador Shopee w Polsce

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów rozpoczyna się 22 sierpnia, a wraz z nią w telewizji i na oficjalnych kanałach w social mediach Shopee będzie można zobaczyć i usłyszeć nową reklamę. Jej gwiazdą jest doskonale znany Polakom piosenkarz i aktor Sławomir. Tym razem to właśnie jego największy hit „Miłość w Zakopanem” posłużył za podkład muzyczny do reklamy. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O swojej współpracy z Shopee sam Sławomir mówi tak: „Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery. Śledzę działalność Shopee, od kiedy platforma pojawiła się w Polsce. Jestem pod wrażeniem tego, jak przełamuje schematy, sprawiając, że zakupy online są dostępne i proste jak nigdy dotąd, a jednocześnie zawierają w sobie wiele elementów zabawy. Zostając ambasadorem marki i otwierając własny sklep na Shopee, oferuję fanom łatwy i przyjemny dostęp do produktów, które zapraszają do świata Rock Polo. Dołączcie do mnie i bawmy się razem podczas kampanii 9.9.” 

– Z okazji pierwszej w Polsce kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów chcieliśmy połączyć siły z ambasadorem, który będzie potrafił uchwycić i przekazać radość i ekscytację związaną z sezonem zakupowym. Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku. Cały proces nagrywania i produkcji pierwszej reklamy wspólnie z gwiazdorem dały nam masę radości i satysfakcji. Jesteśmy również zadowoleni, że możemy zaprezentować naszym użytkownikom sklep z gadżetami i produktami Sławomira. Więcej niespodzianek czeka na naszych użytkowników jeszcze przed finałem kampanii 9 września, a ja mam nadzieję, że kupujących ucieszy to, co Shopee i Sławomir mają im do zaproponowania podczas 9.9 Dnia Super Zakupów” – dodaje Michał Dmoch, Marketing Campaigns Lead w Shopee.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Współpraca Shopee ze Sławomirem wykracza poza udział piosenkarza w reklamie oraz otwarcie na platformie oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii Sławomira. Gwiazdor będzie pojawiać się również w samej aplikacji Shopee oraz na oficjalnych kanałach platformy w social mediach. Będzie tam pomagał użytkownikom odkrywać najlepsze oferty i najgorętsze produkty, Okazje Dnia, a także produkty rekomendowane przez niego samego. Ponadto Sławomir będzie zachęcał do udziału w konkursach organizowanych w social mediach, w których do wygrania będą gadżety z jego autografem, Monety Shopee oraz nagrody rzeczowe.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Trzy tygodnie wyjątkowych promocji

Kampania 9.9 Dzień Super zakupów startuje 22 sierpnia, a jej finał zaplanowany został na 9 września. Oznacza to trzy tygodnie niesamowitych okazji z gwarancją zawsze bezpiecznych zakupów oraz darmowej dostawy bez minimalnej wartości zamówienia (dla wybranych kanałów dostawy). 

Poniedziałki w czasie kampanii należą do Super Sprzedawców – w tym dniu na Shopee będzie można znaleźć kolekcje najwyżej ocenianych produktów, towary od Super Sprzedawców w Okazjach Dnia, a także zdobyć specjalne vouchery.

Podczas trwania kampanii użytkownicy mogą również tradycyjnie spodziewać się super obniżek produktów nawet do 90% podczas Okazji Dnia we wtorki, Środowych Kumulacji Kuponów i Niesamowitych Niedziel. W akcjach promocyjnych również nie zabraknie ambasadora Shopee: 22 i 28 sierpnia oraz 4 i 9 września w Okazjach Dnia będzie można kupić w specjalnych cenach gadżety z autorskiej linii Sławomira. 

Na czas kampanii powraca również gra 9.9 Shopee Shake, tym razem w nowej odsłonie. Gracze będą mogli dołączyć do zabawy codziennie o 12 i 20, a w czwartki oraz w dniu finału kampanii zyskają jeszcze jedną, dodatkową szansę. Tym razem do wygrania są nie tylko Monety Shopee, a również nagrody rzeczowe.