„Słoneczna Stacja” z agencją El Padre

W lipcu i sierpniu 2017 r. agencja El Padre realizowała dla Polsatu i 4Fun.tv projekt „Słoneczna Stacja”. Akcja była zaproszeniem do aktywnego i bezpiecznego wypoczynku nad polskim morzem.
O autorze
1 min czytania 2017-08-30

Przez kolejnych pięć weekendów w popularnych nadmorskich kurortach pojawiało się miasteczko, w którym na plażowiczów czekały gwiazdy muzyki i telewizji, DJ, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. W specjalnych strefach, odwiedzający mogli skorzystać z takich atrakcji sportowych, jak tor do skimboardu, 50-metrowa zjeżdżalnia wodna, paintball, refleksomierz, siatkówka, ścianka wspinaczkowa, czy zajęcia fit and jump z Siostrami ADiHD. Przybyłych przyciągała także wirtualna rzeczywistość i ścianki foto, a najmłodszych – strefa bajek i kącik malucha. Dodatkową atrakcją była strefa orzeźwienia 7up, a także stoisko makijażowe Avon.

Muzykę w „Słonecznej Stacji” przez cały dzień zapewniał DJ KarpYou, zaś wieczorem odbywały się koncerty gwiazd – Red Lips, Antka Smykiewicza, czy Patryka Kumóra.

Relacje telewizyjne ze „Słonecznej Stacji” na antenie Polsatu i 4Fun.tv prowadzili Agnieszka Hyży i Rafał Maserak.

Od 21 lipca do 20 sierpnia br. „Słoneczna Stacja” gościła kolejno w takich letnich kurortach jak Ustronie Morskie, Hel, Ustka, Kołobrzeg i Łeba. Miasteczko plażowe było otwarte od piątku do niedzieli w godz. 9.00-16.00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja El Padre odpowiedzialna była za przygotowanie i kompleksową realizację projektu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing