TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Słoneczna Stacja” z agencją El Padre

W lipcu i sierpniu 2017 r. agencja El Padre realizowała dla Polsatu i 4Fun.tv projekt „Słoneczna Stacja”. Akcja była zaproszeniem do aktywnego i bezpiecznego wypoczynku nad polskim morzem.
O autorze
1 min czytania 2017-08-30

Przez kolejnych pięć weekendów w popularnych nadmorskich kurortach pojawiało się miasteczko, w którym na plażowiczów czekały gwiazdy muzyki i telewizji, DJ, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. W specjalnych strefach, odwiedzający mogli skorzystać z takich atrakcji sportowych, jak tor do skimboardu, 50-metrowa zjeżdżalnia wodna, paintball, refleksomierz, siatkówka, ścianka wspinaczkowa, czy zajęcia fit and jump z Siostrami ADiHD. Przybyłych przyciągała także wirtualna rzeczywistość i ścianki foto, a najmłodszych – strefa bajek i kącik malucha. Dodatkową atrakcją była strefa orzeźwienia 7up, a także stoisko makijażowe Avon.

Muzykę w „Słonecznej Stacji” przez cały dzień zapewniał DJ KarpYou, zaś wieczorem odbywały się koncerty gwiazd – Red Lips, Antka Smykiewicza, czy Patryka Kumóra.

Relacje telewizyjne ze „Słonecznej Stacji” na antenie Polsatu i 4Fun.tv prowadzili Agnieszka Hyży i Rafał Maserak.

Od 21 lipca do 20 sierpnia br. „Słoneczna Stacja” gościła kolejno w takich letnich kurortach jak Ustronie Morskie, Hel, Ustka, Kołobrzeg i Łeba. Miasteczko plażowe było otwarte od piątku do niedzieli w godz. 9.00-16.00.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja El Padre odpowiedzialna była za przygotowanie i kompleksową realizację projektu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing