fot. group.hugoboss.com
Zobacz również
Oryginalność, prostotę i humor Khaby’ego doceniło już ponad 130 mln fanów na TikToku z całego świata. Senegalczyk mieszkający w Mediolanie zyskał popularność dzięki krótkim satyrycznym filmikom, w których odpowiada na publikowane przez innych twórców „lifehacki”. Rozpoznawalna twarz i charakterystyczny gest wieńczące każdy filmik Lame’a stały się viralem i trafiły również na t-shirty czy bluzy w oficjalnym sklepie Khaby Shop.
Od niedawna 21-latek jest rozpoznawalny już nie tylko w serwisie społecznościowym, a jego nazwisko pojawia się coraz częściej w świecie mody. Khaby Lame debiutował na wybiegu podczas Tygodnia Mody w Mediolanie, a w minionym roku wystąpił także w świątecznej kampanii Tezenis razem z Maffashion.
Kolejnym krokiem w karierze jest nawiązanie wieloletniej współpracy z Hugo Boss. Khaby wystąpił w najnowszej kampanii marki u boku takich modelek jak Kendall Jenner, Joan Smalls czy Hailey Bieber. W sesji zdjęciowej wystąpił także piosenkarz Min-ho, raper Future, bokser Anthony Joshua, tenisista Matteo Berrettini i biegaczka Alica Schmidt.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
#BeYourOwnBoss celebruje jubileusz pięćdziesięciolecia niemieckiej firmy odzieży, perfum i luksusowych kosmetyków. Jednocześnie kampania promuje rebranding, w wyniku którego zarówno Boss, jak i Hugo, zyskują nową tożsamość, skupioną na młodszej i bardziej globalnej grupie demograficznej. Odtąd kolekcje, kampanie czy koncepty sklepów „będą skoncentrowane na bardziej zabawnej i swobodnej estetyce, pozostając wiernym kodeksom marki dotyczącym doskonałości ubioru”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma zapowiada, że działania marketingowe dla młodszych klientów będą koncentrować się na TikToku, natomiast komunikacja dla drugiej grupy skupi się na Instagramie. Co więcej, kolekcje Hugo będą również bardziej przystępne cenowo, aby dotrzeć do większej grupy konsumentów.
– Wraz z odświeżeniem brandingu i wydaniem kampanii z gwiazdami, rozpoczynamy zupełnie nową erę dla BOSS i HUGO. Naszym celem jest wzbudzenie zainteresowania nowych i młodszych grup docelowych i przekształcenie ich w fanów naszych marek. Obie kampanie są zatem ważnym krokiem w dalszym zwiększaniu znaczenia marki i osiąganiu naszego celu, aby w nadchodzących latach stać się jedną z 100 najlepszych marek na świecie – mówi Daniel Grieder, dyrektor generalny HUGO BOSS AG.
Wyświetl ten post na Instagramie