„Doradca smaku” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych emitowanych na antenie stacji telewizyjnej TVN. Codziennie, od poniedziałku do czwartku o godz. 20:10, w czasie wysokiej oglądalności, uwielbiana przez widzów prowadząca prezentuje wyjątkowe przepisy na dania, do przygotowania których wykorzystuje zdrowe i dobrze znane konsumentom produkty z oferty SM Mlekpol.
Obecność SM Mlekpol w kolejnym sezonie „Doradcy Smaku” jest kontynuacją udanej i długoletniej współpracy. Aktywne użycie produktów SM Mlekpol w czołowym programie kulinarnym w Polsce pozytywnie wpływa na budowę wizerunku oraz rozpoznawalność marek wśród konsumentów. Program od dawna budzi ciepłe uczucia w sercach miłośników gotowania, jednocześnie inspirując do odkrywania kulinarnej pasji – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
Zobacz również
Produkty SM Mlekpol będą lokowane aktywnie w 14 odcinkach premierowych. W okresie współpracy pojawi się także seria billboardów sponsorskich.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]