W ramach kampanii pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”, przez cały wrzesień br. prowadzona będzie kampania billboardowa w największych aglomeracjach w Polsce. Będzie ona wsparta kreatywnym przekazem w kanałach social media spółki. Dodatkowo na kanale na YouTubie oraz stronie www.smakbeztroski.pl zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe, z serii siedmiu filmów przygotowanych wiosną tego roku. Kolejny etap kampanii reklamowej, już pod innym hasłem, będzie prowadzony w październiku.
Bohaterkami jesiennej odsłony Smaku Beztroski od Dan Cake są nowe wersje smakowe sztandarowego produktu spółki, jakim są klasyczne bułeczki mleczne. Od kilkunastu już lat stanowią one sprzedażowy bestseller. Obecnie spółka promuje warianty smakowe bułeczek, które będzie można kupić w wersji z nadzieniem o smaku waniliowym, kakaowym i z kawałkami mlecznej czekolady.
Zobacz również
Kampania billboardowa będzie prowadzona w największych aglomeracjach w Polsce: Bydgoszczy, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Szczecinie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Trójmieście, Warszawie oraz we Wrocławiu. Wspierać ją będą kampanie w kanałach social media spółki, na kanale You Tube oraz na stronie www.smakbeztroski.pl, na której zostaną opublikowane dwa kolejne filmy reklamowe przygotowane wiosną tego roku do promocji Smaku Beztroski.
Reklama billboardowa pod hasłem „Smak beztroski zawsze pod ręką” będzie prowadzona przez cały wrzesień. Już w październiku spółka rozpocznie kolejną odsłonę kampanii billboardowej pod zmienionym hasłem oraz specjalne akcje samplingowe, które będą prowadzone w kilku największych miastach w Polsce.
– Bułeczki mleczne są sprzedawane w Polsce niemal od początku istnienia Dan Cake w naszym kraju. Na fundamencie tego dobrze zakorzenionego produktu zdecydowaliśmy się budować linię produktów oferującą kilka wersji smakowych i formatów opakowań. Wdrożenie nowości poprzedzone zostało badaniami i testami konsumenckimi. Zdecydowaliśmy się na dwumiesięczną kampanię billboardową i zasięgowe działania w mediach społecznościowych w oparciu o formaty wideo oraz specjalne akcje samplingowe. Nasza jesienna kampania będzie prowadzona pod dwoma hasłami, oba będą dotyczyły tego wyjątkowego produktu, jakim są bułeczki mleczne. Kreacje z pierwszym z nich – „Smak Beztroski zawsze po ręką” – już możemy zobaczyć w największych aglomeracjach w Polsce. Przygotowujemy się obecne intensywnie do kolejnej odsłony tej kampanii – powiedział Wiktor Kowalski, brand manager Dan Cake Polonia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Reklama billboardowa oraz filmy zostały przygotowane przez agencję 19 Południk. Za produkcję filmów odpowiedzialne jest studio Talking Heads. Wsparcie komunikacyjne akcji zapewnia agencja 8Sense Public Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponad 5,2 mln osób z filmowym Smakiem Beztroski
Pod koniec maja tego roku Dan Cake rozpoczął pierwszą w tym roku kampanię promującą Smak Beztroski. W ramach tej kampanii eksponowane były kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak: wygoda użycia, oszczędność czasu i dobry smak produktów wypiekanych według najlepszych receptur od ponad 80 lat.
Kampania, w ramach której powstało siedem, 30-sekundowych filmów, przedstawia specjalnie stworzoną Cukiernię Beztroski, której bogata oferta produktów piekarniczych i cukierniczych odpowiada na różnorodne, wręcz archetypiczne potrzeby konsumentów. Zamierzeniem twórców było stworzenie postaci nieco przerysowanych, dzięki czemu klimat filmów jest lekki i humorystyczny.
W pierwszej odsłonie kampanii można było obejrzeć 4 filmy. Do tej pory ponad 5,2 mln osób obejrzało te filmy, a ponad 1 200 wzięło udział w specjalnym konkursie. Łącznie użytkownicy spędzili blisko 170 tys. min, co oznacza, że byli ze Smakiem Beztroski Dan Cake przez 4 miesiące.