Tegorocznym tematem spotkania jest komunikacja w nowych mediach. Podczas Small Talks zostanie położony nacisk na komunikację na Twitterze oraz Snapchacie – aplikacjach, które szturmem zdobywają coraz większe grono odbiorców.
Dlaczego akurat Snapchat? Bo wywołuje większe zaangażowanie niż Facebook, zwłaszcza wśród młodych (13 – 24 lata). To własnie tam gromadzą się Ci, których znudził portal Zuckerberga.
Zobacz również
Po rozgrzewającej części teoretycznej, każdy z uczestników weźmie udział w warsztacie, podczas którego osobiście przekona się, jak ćwierkać na Twitterze, aby robić to skutecznie.
Prowadzący Small Talks to doświadczeni Community Managerowie, którzy odpowiadają za komunikację największych marek w Social Mediach (m. in. Tymbark, Smaczna Strona Tesco). Spotkanie poprowadzą: Magdalena Drobnicka, Mateusz Matczak, Izabela Norek oraz Nicole Schmidt.
Liczba miejsc jest ograniczona. Aby wziąć udział w Small Talks należy podjąc wyzwanie:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wybrać dowolną markę i przygotować dla niej przykładowy content na Twittera lub Snapchata. Wybór kanału jest dowolny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgłoszenia należy przesyłać na adres: [email protected].
O zakwalifikowaniu się na Small Talks poinformujemy drogą mailową.
Small Talks 2015 – PROGRAM:
10:00 – 10.50 Snapchat jako nowy sposób na wartościowe leady w mediach społecznościowych, Izabela Norek
10:50 – 11:00 luźna dyskusja
11:00 – 11:50 Real Time Talking, czyli o zarządzaniu marką na Twitterze, Mateusz Matczak
11:50 – 12:00 przerwa kawowa & small talks 😉
12:00 – 14:00 Ćwierkanie w praktyce, czyli warsztat strategiczny prowadzony przez Magdalenę Drobnicką oraz Nicole Schmidt
Spotkanie odbędzie się już 24 października (sobota) we wrocławskim biurze Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, przy ul. Krakowskiej 88 a. Start o godz. 10.00.