Kampania „Smart Trick” wykorzystuje prostotę przekazu opowiadanej historii: głównymi bohaterami opowieści są Pawełek i jego dziadkowie. Spot rozpoczyna wizyta instalatora, który montuje nowy system sterowania strefowego ogrzewaniem – evohome Honeywell Home w domu dziadków. Pawełek wciela się w rolę „eksperta”, który pokazuje dziadkom, jak obsługiwać urządzenie i jakie stwarza ono możliwości, m.in. umożliwia kontrolowanie temperaturą w aż 12 różnych pomieszczeniach, sterowanie z dowolnego miejsca na świecie (z urządzenia mobilnego, po zainstalowaniu aplikacji) i generowanie dużych oszczędności na rachunkach za ogrzewanie. Po krótkim „przeszkoleniu” przez Pawełka dziadkowie mogą cieszyć się komfortową temperaturą w każdej części domu.
Zobacz również
Spot „Pawełek – bohater domu” oddziałuje na emocje i wyobraźnię za pomocą opowieści „z życia wziętej”. Dziadkowie oczekiwali komfortowej temperatury w różnych pomieszczeniach domu dostosowanej do ich planu dnia, a także obniżenia rachunków za energię. Z pomocą przyszedł system evohome Honeywell Home, zainstalowany przez eksperta. Historia bazuje na wywodzącym się z baśni o Kopciuszku archetypie dobrej wróżki, która za dotknięciem swej czarodziejskiej różdżki rozwiązuje wszystkie problemy – jednak magia jej czarów kończy się wraz z wybiciem godziny dwunastej. W kampanii Resideo zmiana jest stała, bowiem inteligentny system evohome będzie służył dziadkom każdego dnia.
Część kampanii Resideo stanowi badanie* „Systemy grzewcze i termostaty – opinie, zachowanie, motywacje” zrealizowane przez firmę w maju tego roku. Pozwoliło ono zdiagnozować największe problemy i bolączki Polaków dotyczące regulacji temperatury w domu – okazało się m.in., że tylko połowa z nas ma zainstalowany chociaż jeden termostat, a główne kryteria przy wyborze marki i modelu nowego termostatu to – oprócz ceny – ergonomia i łatwość obsługi, zaufana marka i łatwość instalacji. Firma Resideo w swojej działalności koncentruje się na dostarczaniu produktów, które wspierają zarządzanie domem, pomagając ich właścicielom w świadomym wyborze niezawodnych systemów tworzących inteligentne rozwiązania.
– Jesteśmy bardzo dumni z kampanii, ponieważ pozwala nam podkreślić jedną z podstawowych zasad Resideo: dostarczać intuicyjną technologię, która jest niezawodna i stworzona z myślą o komforcie – mówi rzecznik prasowy firmy Resideo, Natalia Długosz – odpowiadająca za kampanię „Smart Trick”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „Smart Trick” została przygotowana dla Polski i krajów europejskich, m.in. Czech, Francji, Hiszpanii, Rumunii, Węgier i Włoch. Za produkcję spotu odpowiada agencja Procontent Communication.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Celem badania była identyfikacja aktualnego i potencjalnego użytkownika termostatów oraz zbadanie sposobu podejmowania decyzji przy wyborze termostatu. Badanie zostało zrealizowane w dniach 09–20.05.2021. W ramach badania przeprowadzono 1518 ankiet wśród osób w wieku 25–60 lat.