SMG realizuje kampanię content marketingową dla Foxy z Małgorzatą Rozenek

Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, rozpoczęła zakrojone na szeroką skalę działania content marketingowe z udziałem Małgorzaty Rozenek. Za koncepcję, kreację, produkcję i wsparcie reklamowe odpowiada agencja Starcom MediaVest Group (SMG).
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

Osią komunikacyjną projektu jest seria krótkich filmów poradnikowych, w których Małgorzata Rozenek prezentuje różnorodne, praktyczne zastosowania ręczników papierowych marki Foxy w gospodarstwie domowym. Rady udzielane przez gwiazdę telewizji TVN dotyczą zarówno najbardziej typowych problemów związanych z utrzymaniem czystości w domu jak i sytuacji, w których niezbędna jest bardziej specjalistyczne wiedza. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie kategorii, w której obecna jest marka Foxy.

– Chcemy pokazać bardzo szerokie spektrum możliwości wykorzystania produktów Foxy w domu i dać w ten sposób odbiorcom i użytkownikom produktów Foxy dodatkową wartość, zaciekawić ich i w atrakcyjny sposób rozwinąć ich umiejętności. Gwarancją wiarygodności i profesjonalizmu porad jest Małgorzata Rozenek, z którą wiąże nas kilkuletnia historia współpracy związana z programem „Perfekcyjna Pani Domu”. Współpraca w obszarze branded contentu układa się wspaniale i obserwujemy wpływ takiej komunikacji na parametry wizerunkowe i wyniki sprzedażowe. Nasz sztandarowy produkt Foxy Mega stał się numerem jeden na polskim rynku i jest najchętniej kupowanym ręcznikiem papierowym w Polsce – mówi Tomasz Walicki, dyrektor marketingu ICT Poland.

Filmowe porady marki Foxy, publikowane są na kanale Foxy Polska w serwisie YouTube, na fanpage marki. Dodatkowo, by dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, komunikacja prowadzona jest w specjalnej sekcji serwisu interia.pl – gdzie powstają również dodatkowe artykuły powiązane tematycznie z kampanią Foxy. Akcja prowadzona jest wyłącznie w internecie, a promują ją formaty video w serwisie youtube, działania w wyszukiwarkach, formaty display i social.

Za cały projekt odpowiada agencja Starcom MediaVest Group (SMG), w ramach której koordynacją przedsięwzięcia, strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom, za strategię kontentową i nadzór produkcyjny odpowiadał LiquidThread, a kreacją i komunikacją w social mediach zajmuje się Next. Działania prowadzone będą co najmniej do końca 2015 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się