Z początkiem sierpnia na fanpage’ach Toruńskie Pierniki oraz Bagatelka ruszyła odświeżona linia komunikacyjna toruńskiego wytwórcy – Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. Odpowiedzialna jest za to agencja Socializer, po stronie której w ramach umowy będzie wdrożenie odświeżonej strategii marki, tworzenie kontentu, produkcja i zarządzanie aplikacjami, a także wsparcie technologiczne oraz monitoring.
Komunikacja na fanpage’ach skupi się przede wszystkim na przedstawianiu produktów Kopernika, jako wyrobów odpowiednich na każdą okazję, będących alternatywą do popularnych przekąsek. Jej celem będzie między innymi odejście od standardowego postrzegania tych wyrobów jako kupowanych w okresie Bożego Narodzenia. Produkty Kopernika, w tym też Bagatelka, prezentowane będą jako zdrowe przekąski, skomponowane wyłącznie z naturalnych składników.
Zobacz również
Osią komunikacyjną dla działań Kopernika na Facebooku będzie 250 lat tradycji. Urodziny marki będą znakomitą okazją by przybliżyć fanom historię i tradycję firmy, proces tworzenia pierników, zjednoczyć wokół produktów i zachęcić do udziału w zabawach i konkursach na fanpage’ach Kopernika.
– Wybraliśmy agencję Socializer z uwagi na olbrzymie doświadczenie, jakim może pochwalić się firma na polu mediów społecznościowych. Przedstawione pomysły znalazły w naszych oczach uznanie i stwierdziliśmy, iż zaproponowane koncepcje i rozwiązania najlepiej spełnią nasze oczekiwania na polu promocji marki w mediach społecznościowych – mówi Karolina Ziółkowska-Wachowiak, wiceprezes zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A.
Umowa o współpracy z agencją została podpisana na rok. Do teamu odpowiadającego za działania dla nowego klienta należą: Anna Zielińska, new business director, Monika Hołod, senior creative manager oraz Karolina Kondracka, account manager.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing