Po trzech kwartałach 2013 roku Grupa Kapitałowa Socializer wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 15,5 mln zł. W stosunku do wyników skonsolidowanych w okresie analogicznym ubiegłego roku przychody wzrosły z poziomu 5,1 mln zł o ponad 199%. Tylko w trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 6,7 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 4,5 mln zł w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego (213%).
Grupa Kapitałowa Socializer wygenerowała w trzech kwartałach 2013 roku zysk brutto w wysokości ponad 2,8 mln złotych – w porównaniu do analogicznego okresu w 2012 roku, kiedy zysk brutto wyniósł 1,1 mln złotych, jest to wzrost o ponad 147%.
Zobacz również
Przychody netto ze sprzedaży Socializer S.A za trzy kwartały 2013 wzrosły w porównaniu do wyników z okresu analogicznego w 2012 roku o ponad 83% – z ponad 5,1 mln zł do ponad 9,5 mln zł. W samym trzecim kwartale 2013 roku spółka wygenerowała przychody na poziomie ponad 4,4 mln zł (wzrost o ponad 2,2 mln zł, czyli 103% w porównaniu do III kwartału 2012 roku).
Wskaźnik EBITDA obrazujący zdolność firmy do generowania zysków w oparciu o podstawową działalność wyniósł za okres dziewięciu miesięcy 2013 roku w ujęciu skonsolidowanym ponad 3,8 mln złotych, w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku ponad 1,3 mln złotych, jest to wzrost o ponad 181%.
Na osiągnięte wyniki wpływ miało przede wszystkim konsekwentne zwiększanie portfolio o prestiżowych klientów, poszerzanie współpracy z obecnymi, a także dalsze inwestycje w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com). Grupa Kapitałowa Socializer stale rozbudowuje zespół oraz prowadzi aktywną politykę pro-kliencką, oferując nowatorskie rozwiązania w zakresie realizacji kampanii reklamowych dla klientów. Wszystkie te działania wpływają na konsekwentne umacnianie pozycji lidera w świadczeniu usług social media w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W III kwartale 2013 roku do grona klientów Grupy Kapitałowej Socializer dołączyli m.in. Fabryka Cukiernicza Kopernik, Microsoft (klienci Socializer), MediaMarkt, Sanofi-AVENTIS (klienci M2.0 – spółki działającej pod marką Lubię To), Lottery Partner, Holidayline (klienci Socialformance).
Słuchaj podcastu NowyMarketing