Socializer S.A.: ponad 15,5 mln zł przychodów i prawie 3 mln zł zysku brutto po III kwartale 2013 roku

Działająca w branży social media spółka Socializer S.A. opublikowała jednostkowy i skonsolidowany raport z wyników finansowych za 3 kwartały 2013 roku. Zarówno przychody, jak i zyski Grupy Kapitałowej Socializer konsekwentnie rosną, a spółka może pochwalić się najlepszymi wynikami w swojej historii.
O autorze
1 min czytania 2013-11-12

Po trzech kwartałach 2013 roku Grupa Kapitałowa Socializer wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 15,5 mln zł. W stosunku do wyników skonsolidowanych w okresie analogicznym ubiegłego roku przychody wzrosły z poziomu 5,1 mln zł o ponad 199%. Tylko w trzecim kwartale br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 6,7 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 4,5 mln zł w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego (213%).

Grupa Kapitałowa Socializer wygenerowała w trzech kwartałach 2013 roku zysk brutto w wysokości ponad 2,8 mln złotych – w porównaniu do analogicznego okresu w 2012 roku, kiedy zysk brutto wyniósł 1,1 mln złotych, jest to wzrost o ponad 147%.

Przychody netto ze sprzedaży Socializer S.A za trzy kwartały 2013 wzrosły w porównaniu do wyników z okresu analogicznego w 2012 roku o ponad 83% – z ponad 5,1 mln zł do ponad 9,5 mln zł. W samym trzecim kwartale 2013 roku spółka wygenerowała przychody na poziomie ponad 4,4 mln zł (wzrost o ponad 2,2 mln zł, czyli 103% w porównaniu do III kwartału 2012 roku).

Wskaźnik EBITDA obrazujący zdolność firmy do generowania zysków w oparciu o podstawową działalność wyniósł za okres dziewięciu miesięcy 2013 roku w ujęciu skonsolidowanym ponad 3,8 mln złotych, w porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku ponad 1,3 mln złotych, jest to wzrost o ponad 181%.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na osiągnięte wyniki wpływ miało przede wszystkim konsekwentne zwiększanie portfolio o prestiżowych klientów, poszerzanie współpracy z obecnymi, a także dalsze inwestycje w autorskie narzędzia monitorujące oraz system klasy social CRM (platforma narzędziowa SocialPylon.com). Grupa Kapitałowa Socializer stale rozbudowuje zespół oraz prowadzi aktywną politykę pro-kliencką, oferując nowatorskie rozwiązania w zakresie realizacji kampanii reklamowych dla klientów. Wszystkie te działania wpływają na konsekwentne umacnianie pozycji lidera w świadczeniu usług social media w Polsce.

W III kwartale 2013 roku do grona klientów Grupy Kapitałowej Socializer dołączyli m.in. Fabryka Cukiernicza Kopernik, Microsoft (klienci Socializer), MediaMarkt, Sanofi-AVENTIS (klienci M2.0 – spółki działającej pod marką Lubię To), Lottery Partner, Holidayline (klienci Socialformance).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Raport (pdf)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się