Microsoft był jednym z pierwszych klientów agencji Socializer. Współpracę firmy rozpoczęły w 2011 roku. W jej wyniku rozwinięto konsumenckie fanpage Microsoft w Polsce m.in. Windows Polska czy Microsoft Me. Agencja Socializer odpowiadała wtedy nie tylko za komunikację i tworzenie aplikacji Facebookowych, ale także prowadziła działania o charakterze performance marketing.
W lipcu 2013 roku, po rocznej przerwie we współpracy, Socializer ponownie wygrał przetarg na obsługę marki Microsoft w mediach społecznościowych.
Zobacz również
– Z Microsoft łączyła nas już wcześniej współpraca. W tym okresie przeprowadziliśmy razem kilka kampanii w mediach społecznościowych, wyznaczając niekiedy kierunek dla tworzącego się polskiego rynku social media. Teraz, po roku znów się spotykamy i wydaje mi się, że wynik przetargu nie pozostawia wątpliwości co do zaufania, jakim obdarza nas Microsoft – mówi Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu Socializer S.A.
W ramach podjętej na nowo współpracy Socializer prowadzić będzie kompleksowe działania w zakresie komunikacji marketingowej marki Microsoft w kanale social media, skierowane do różnych grup odbiorców, w tym konsumentów, przedsiębiorców indywidualnych, a także małych i średnich firm.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce