TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Socializer śledzi trendy razem z Gattą i blogerkami – case study

Agencja social media Socializer przygotowała dla marki Gatta na Facebooku aplikację konkursową, do której zaproszone zostały popularne blogerki modowe. Akcja była częścią kampanii „Fashion Now”, w której promowana jest jesienno-zimowa kolekcja Gatta Bodywear.
O autorze
1 min czytania 2012-11-15

Do udziału w konkursie „Śledź trendy razem z Gattą” zaproszonych zostało 8 blogerek, które brały udział w pojedynku na stylizacje. Otrzymały one bony, za które kupowały ubrania w sklepie online Gatta a następnie wykorzystały je do stworzenia wyjątkowej stylizacji.

Blogerki w pierwszym etapie zabawy zostały dobrane w pary. Po tygodniu ta, która w danej parze otrzymała więcej głosów publiczności przechodziła do półfinału. Do finału przeszły Magda z quintessenceofbeauty.blogspot.com/ oraz Marita z deynn.blogspot.com/

Każda osoba, która oddawała głosy na wybraną blogerkę miała szansę wygrać torbę z produktami marki Gatta Bodywear, które posłużyły blogerkom do przygotowania stylizacji.

Cała akcja była wspierana reklamami w modelu CPC, targetowanymi do kobiet w wieku 18-36. Zachęcały one do oddania głosu na ulubioną blogerkę biorącą udział w pojedynku. 4,469 kliknięć w reklamę dało 3,555 polubień Strony (80% osób, które kliknęły na reklamę polubiło Stronę!). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu 3 tygodni konkursu liczba fanów Gatta wzrosła o 137% (z 7,300 do 17,300 osób) a Internauci oddali łącznie 11.002 głosy (1 etap – 5012 głosów, 2 etap – 2496 głosów, 3 etap – 3494 głosów).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs wygrała blogerka Marita, która w nagrodę otrzyma możliwość udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz voucher na zakupy w sklepie Gatta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się