Sony Mobile współpracuje ze Sport.pl

Sony Mobile zostało partnerem technologicznym serwisu Sport.pl, którego redakcję tworzy jeden z najnowocześniej pracujących i innowacyjnych zespołów dziennikarskich w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2016-04-11

W ramach współpracy dziennikarze Sport.pl relacjonujący tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej i Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro zostali wyposażeni w najnowsze modele telefonów Sony Xperia.

Zespół serwisu ma do dyspozycji smartfony Sony umożliwiające natychmiastową publikację materiałów na stronach Sport.pl. Dzięki nim dziennikarze są także stale aktywni na profilach Sport.pl na Facebooku, Twitterze i Snapchacie, gdzie na bieżąco komentują sportowe wydarzenia i pokazują ich kulisy.

‒ Współpraca ze Sport.pl stawia przed nami i naszymi smartfonami zupełnie nowe wyzwania. Dziennikarze korzystają aktywnie ze smartfonów przez 24 godziny na dobę, dlatego szereg udogodnień technicznych jakie wprowadziliśmy do smartfonów Xperia będzie im szczególnie przydatny. Bateria, która jest w stanie wytrzymać 2 dni pracy, superszybki autofocus, który pozwoli złapać każdą, szybko przemijającą w sporcie chwile – to cechy naszych smartfonów, które ułatwią pracę redakcji Sport.pl – mówi Małgorzata Górnicz, Channel Marketing Manager Sony Mobile w Polsce. 

Reporterzy Sport.pl będą korzystali ze smartfonów Sony do tworzenia multimedialnych treści podczas najważniejszych sportowych imprez 2016 roku, a także w redakcji w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

‒ Bardzo cieszymy się, że partnerem technologicznym Sport.pl zostało Sony ‒ jeden z liderów mobilności. Nasi reporterzy już zaczęli używać nowych smartfonów Xperia do tworzenia treści redakcyjnych i publikacji w social mediach ‒ mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl. ‒ Współczesne dziennikarstwo zmienia się bardzo dynamicznie, smartfon stał się podstawowym narzędziem nowoczesnego reportera, dla wielu z nas dużo bardziej kluczowym niż komputer czy laptop.

Sport.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów sportowych, a Sport.pl LIVE to najpopularniejsza mobilna aplikacja sportowa w Polsce. Redakcja Sport.pl aktywnie wykorzystuje także media społecznościowe. W tym roku została jedną z najpopularniejszych polskich marek i mediów na Snapchacie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sony Mobile w swoich kanałach społecznościowych będzie przekazywało informacje o najciekawszych przedsięwzięciach portalu Sport.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poniższe zdjęcie wykonano w salonie Sony Centre w CH Wola Park w Warszawie.