Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Sowa Zosia – pierwszy Słodziak w rękach klienta już 47 minut po rozpoczęciu akcji

47 minut – tyle czasu od początku akcji Biedronki „Gang Słodziaków” wystarczyło, by pierwszy Słodziak trafił w ręce klienta. Stało się to w całodobowej Biedronce w Stegnie. Pierwszego zakupu książki, opowiadającej o przygodach Słodziaków, dokonano również na Pomorzu – tuż po 6 rano w poniedziałek.
O autorze
1 min czytania 2018-08-28

Nowa akcja Biedronki „Gang Słodziaków” wystartowała w poniedziałek, 27 sierpnia br. Każdego z sześciu Słodziaków można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 30 naklejek uprawnia do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. Maskotkę można też nabyć w cenie 49,99 zł/szt. Właśnie takiego zakupu dokonał klient w całodobowym sklepie Biedronka w Stegnie już na starcie akcji, bo o 00:47. W jego ręce trafiła Sowa Zosia.

Z samego rana, o 6:25, we Władysławowie przy ul. Starowiejskiej kupiono pierwszą książkę „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”. Książkę można też odbierać za darmo po zebraniu 15 naklejek.

– Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nasze Słodziaki zdobyły serca klientów, którzy chcą mieć je jak najszybciej w domu i poznawać ich świat. Liczymy także na to, że dzięki książce Biedronki, opowiadającej o przygodach Gangu, połączymy przyjemne z pożytecznym, a codzienne czytanie zagości w domach naszych klientów na stałe – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing