By stanąć pod Krzywą Wieżą lub zobaczyć Wenecję nie trzeba przekraczać żadnej granicy. Nasza Szwajcaria na Kaszubach, Chełmińskie Carcassonne oraz dziesiątki innych ciekawych miejscowości i atrakcji leżą w zasięgu kilku godzin jazdy samochodem. Kampania Specjala zachęca do odkrywania piękna Północy i skorzystania z różnorodnej oferty regionu.
Kreacje reklamowe przedstawiają różne atrakcje regionu, a kampania digitalowa odsyła wprost na portale turystyczne każdego z województw Północy: pomorskie.travel, mazury.travel oraz kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in.: co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.
Zobacz również
Partnerem kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.
– W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu – mówi Magdalena Cichocka-Fronc, senior brand manager marki Specjal. – Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski – podkreśla Cichocka-Fronc.
Komunikacja kierowana jest do pełnoletnich osób w Polsce poszukających miejsca na wakacje, a także do samych mieszkańców trzech północnych województw, by zachęcić ich do lepszego poznania swoich okolic.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital&social media, agencję Roots – media relations oraz działania z Partnerami oraz dom mediowy Starcom – planowanie i zakup mediów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To już druga akcja Specjala, w której marka wspiera swoich w trudnym czasie pandemii. W akcji „Specjal(na) pomoc naszym” marka wspierała sport na Północy.