W tym roku słynna szklana piramida Luwru obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji władze muzeum oraz Airbnb postanowili przygotować specjalny konkurs z niezwykłymi nagrodami.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego Mona Lisa powinna zaprosić właśnie ciebie?”. Naprawdę warto, bo zwycięzca będzie miał okazję spędzić wyjątkową noc w tym słynnym, paryskim muzeum.
Zobacz również
Przede wszystkim, jedna szczęśliwa osoba otrzyma możliwość prywatnego zwiedzania obiektu wraz z dodatkowymi atrakcjami, takimi jak np. koncert w apartamencie Napoleona III – jest to o tyle ekskluzywne, bo z takiej usługi nie może skorzystać byle kto – zwykle otrzymują ją znane osobistości czy wysokiej rangi politycy.
Co więcej, dla zwycięzcy szef kuchni przygotuje wyjątkową kolację, inspirowana miłością i pięknem Wenus z Milo. Natomiast zwieńczeniem nagrody będzie noc tuż pod gwiazdami i dachem szklanej piramidy Luwru.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zgłosić się na tej stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jakie wydarzenia w 2018 roku najbardziej wpłynęły na marketing w branży kultury i sztuki? Z jakimi problemami i zagadnieniami będzie się ona mierzyć w 2019 roku oraz jakie technologie i trendy będą miały istotny wpływ na marketing w tej branży w Polsce w 2019 roku?
PS2
Intelligent Personal Assistant, pierwszy asystent głosowy BMW, sprawił, że Mona Lisa przemówiła i odpowiadała nawet na najdziwniejsze pytania, które jej zadano.
PS3
Klip do piosenki „Apeshit” Beyonce i Jaya Z został nakręcony wśród najpopularniejszych dzieł sztuki znajdujących się w słynnym muzeum. W związku z tym władze Luwru przez całe lato w 2018 roku organizowało specjalne oprowadzania śladami piosenkarzy.