Spółka i-systems w prestiżowym rankingu Financial Times

Po raz pierwszy Financial Times, we współpracy z instytutem badającym rynek – Statista, określiło 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Financial Times to jedna z wiodących światowych agencji informacyjnych, cieszących się uznaniem za rzetelność. FT zapewnia szeroki zakres form przekazu, od specjalistycznych artykułów, przez komentarze, na danych i statystykach kończąc.

Innowacyjne firmy napędzają ekonomię w XXI wieku, generując miejsca pracy i podtrzymując konkurencyjność na rynku Europejskim. Z tego względu, po wielu miesiącach badań, Financial Times, wraz z jedną z czołowych firm analitycznych, wyłoniła spośród 50 000 firm listę 1000 najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie.

Zakwalifikowanie się do prestiżowego rankingu, jakim jest FT1000, świadczy o uznaniu dla innowacyjnej działalności firmy, w skali europejskiej. Cieszymy się, że wzrasta międzynarodowa świadomość o i-systems oraz że praca jaką codziennie wkładamy w rozwój firmy doprowadziła nas do miejsca, gdzie możemy znajdować się wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie – komentuje Paweł Szewczyk, CMO w i-systems.

Lista FT1000 zostanie opublikowana w formie specjalnego raportu, w gazecie Financial Times. Aby zakwalifikować się do rankingu, przedsiębiorstwa musiały spełnić wyznaczone kryteria, między innymi: generować określone przychody w latach 2012-2015, być firmą niezależną od innych spółek oraz mieć siedzibę w jednym z 30 krajów europejskich. W rankingu znalazło się tylko sześć firm z Polski, wśród nich CD Projekt i Netguru. Firma i-systems znalazła się na 329 miejscu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całą listę FT1000 można przeczytać na stronie.

Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 80-osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Big Star, Dalia, FASHION HOUSE Group, Golden Rose, Hendi, Interoptyk, Monnari, New Balance, NICI, Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatnich latach, firma dwukrotnie znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 500, jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się