Jak co roku przed Bożym Narodzeniem konsumentów ogarnia gorączka zakupów. DHL Parcel w swojej świątecznej kampanii zapewnia, że wszystkie prezenty znajdą się pod choinką na czas i zachęca do tego, by w tym gorącym okresie wybierać odbiory w Punktach Obsługi Paczek DHL POP. Dlaczego? Bo to niezwykle wygodne i elastyczne rozwiązanie, dzięki któremu każdy sam decyduje kiedy i gdzie odbierze swoją paczkę.
– Polscy konsumenci już od kilku lat bardzo chętnie kupują świąteczne prezenty w sklepach internetowych. Według wszelkich prognoz ten rok będzie rekordowy pod tym względem, bowiem pod wpływem pandemii wiele osób, preferujących do tej pory stacjonarne sklepy, przekonało się do kupowania online. Konsumentom planującym świąteczne zakupy w sieci rekomendujemy odbiory w naszych POPach. Sieć Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel liczy obecnie10 tys. placówek, dzięki czemu ponad 80 proc. konsumentów ma POP w pobliżu swojego domu czy pracy. Większość z nich jest czynna aż do 21:00, a nawet dłużej, również w weekendy. Co szczególnie istotne, odbiorca ma aż 7 dni na odbiór przesyłki. Przy kilku zamówieniach można zatem odebrać wszystkie przesyłki za jednym razem, a przy okazji zatankować samochód albo zrobić zakupy, ponieważ nasze POPy są ulokowane m.in. na stacjach benzynowych i w pobliskich sklepach spożywczych. Szybkie i proste jest także nadawanie paczek w POPach. Wystarczy wpisać dane paczki online na dhl24.pl/dlaCiebie, nakleić etykietę, a potem zanieść paczkę do najbliższego POPu. Dla konsumentów to ze wszech miar wygodne i elastyczne rozwiązanie, które zwłaszcza w intensywnym sezonie okołoświątecznym, pozwala efektywniej zarządzać swoim czasem – mówi Maciej Dudek, menedżer Sieci Partnerskiej DHL Parcel.
Zobacz również
Aby zwiększyć konsumencką świadomość korzyści, wynikających z takiej formy korzystania z usług kurierskich, przygotowano świąteczną kampanię promującą odbiory i nadania w POPach. Będzie trwała od 7 do 22 grudnia.
– Najważniejszym elementem promocji będą telewizyjne spoty sponsorskie w stacjach TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła. Emitowane będą głównie rano do godziny 9.00 oraz po godzinie 17. Kampanię telewizyjną uzupełni komunikacja online (m.in. bannery www, mailingi, animacja na Youtube) oraz komunikacja offline (m.in. wobblery i ulotki w sieci punktów DHL POP). Dla pracowników salonów sieci Lagardere Travel Retail (Inmedio, Inmedio Trendy, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz) przygotowaliśmy koszulki promujące POP. W wybranych sklepach Inmedio i Inmedio Trendy, zostanie również wywieszona przysufitowa dekoracja świąteczna z identyfikacją wizualną POP. Dodatkowo w okresie 7-15 grudnia DHL Parcel będzie prowadzić wspólną komunikację z Zalando i siecią LTR – zdradza Anna Jędryka, menedżer Działu Marketingu Konsumenckiego i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.
Sieć partnerska DHL Parcel istnieje na polskim rynku od 2015 roku i jest obecnie największą w kraju platformą tego typu. W jej skład wchodzą m.in. Żabki, salony Inmedio, Relay, 1 Minute, sklepy abc, Kaufland a także stacje benzynowe Shell. Ponadto, klienci mają do dyspozycji 170 automatów paczkowych zlokalizowanych przede wszystkim w sklepach Biedronka.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing