Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Spot radiowy „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM Awards

Spot radiowy „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM Awards
Spot radiowy Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury „Nieszczęśliwy numer”, będący częścią kampanii „Nie skreślaj życia tak prędko” otrzymał główną nagrodę II edycji konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM Awards 2018.
O autorze
1 min czytania 2018-11-29

Kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego promowała zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. Bohaterami kampanii były ofiary przekroczonej prędkości, a szczególną uwagę przykuwało nieszablonowe nawiązanie do „szczęśliwego numeru” – w spocie jest to „nieszczęśliwy numer”, czyli prędkość, która doprowadziła do wypadku. W opinii jurorów akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić.

Zwycięzcę wybrało jury w składzie: Ewa Osińska – Radio Buying Director, GroupM, Aneta Urbanowicz – Dyrektor ds. Zakupu i Planowania Mediów, Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, kancelaria prawna SPCG, Bartosz Gomółka – Head of Strategy, BBDO Warszawa, Piotr Myszak – Wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys – Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM, Mariusz Gołda – Dyrektor Marketingu Grupy RMF.

Wśród finalistów 2. edycji konkursu adFM Awards znalazły się trzy akcje specjalne: „18 samochodów na 18. urodziny” Allegro, „Choinki pod Choinkę” z udziałem Mamby, na potrzeby której nagrano m.in. specjalną świąteczną piosenkę oraz kampania promująca ofertę śniadaniową McDonald’s.

Do finału weszły też niestandardowe, wyjątkowo kreatywne spoty radiowe: Atlas z reklamą „Taśmy prawdy”, odwołującą się do afery podsłuchowej, a reklamującej taśmy uszczelniające, Biedronka z „Bajkami Gangu Słodziaków”, czytanymi przez znanych polskich aktorów, Media Expert, który w spocie jubileuszowym w zabawny sposób nawiązywał do spotów konkurenta – Media Marktu, czy Showmax ze spotem reklamującym serial „Rojst” wykorzystującym utwór Brodki. Wśród nominowanych była też reklama Wedla „Jak brzmi czekolada” w której wykorzystano wyłącznie dźwięki towarzyszące produkcji czekolady oraz kampania społeczna „Weź psa” parodiująca reklamy farmaceutyków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj