„Wieczorynki Słodziaków”: Wiktor Zborowski czyta bajki w ramach akcji lojalnościowej Biedronki

„Echo” to pierwsza wieczorynka przygotowana przez Biedronkę dla najmłodszych. W cyklu wieczorynek wzięli udział znani i lubiani polscy aktorzy, którzy czytają bajki o losach Słodziaków. W ten sposób Biedronka zachęca rodziców do czytania dzieciom na głos. Pierwszą opowieść czyta Wiktor Zborowski.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

„Wieczorynki Słodziaków, czyli bajki na dobranoc” to 3-odcinkowy cykl dla dzieci o przygodach wesołej szóstki Słodziaków z leśnej polany. Można je oglądać na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube. Formuła każdego z kilkuminutowych odcinków zakłada, że znany aktor w sugestywny i plastyczny sposób czyta na głos gromadce skupionych wokół niego Słodziaków bajkę, w której to one są jednymi z bohaterów.

Wieczorynki mają zachęcić dzieci i rodziców do wspólnego czytania. Dzieci, które od najmłodszych lat mają styczność z książkami, w dorosłym życiu chętniej po nie sięgają. Dlatego tak ważne jest, by dorośli czytali dzieciom wtedy, kiedy one same jeszcze nie posiadają takiej umiejętności.

– Stworzyliśmy „Wieczorynki Słodziaków” po to, by zachęcić rodziców do częstszego sięgania po książki i czytania ich na głos dzieciom. Takie czytanie pobudza wyobraźnię dzieci oraz uczy rozpoznawać i nazywać emocje. To także idealny sposób na wspólne spędzenie czasu, budowanie więzi i zaufania, możliwość zadawania pytań i znajdowania odpowiedzi – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Za realizację „Wieczorynek Słodziaków, czyli bajek na dobranoc” odpowiedzialna jest agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na oficjalnym kanale sieci Biedronka w serwisie YouTube znaleźć można także piosenkę „Chodź poznaj Gang Słodziaków”, która zaledwie po tygodniu od publikacji ma już blisko 1,5 mln wyświetleń. To kolejna piosenka, która powstała w ramach realizowanych przez sieć Biedronka kampanii i jest dostępna w serwisie. W zeszłym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków”. Była to jedyna piosenka opublikowana przez firmę, która uplasowała się w pierwszej dziesiątce.

„Wieczorynki Słodziaków” i piosenka „Chodź poznaj Gang Słodziaków” to elementy nowej akcji lojalnościowej Biedronki, która ruszyła 27 sierpnia br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się