Marka Sprite jest obecna w świecie gier już od kilku lat tworząc aktywacje skierowane do graczy i esportowców. Tym razem nawiązała współpracę z twórcami gry Cyberpunk 2077, która już niebawem trafi do graczy na całym świecie. Hasłem przewodnim kampanii jest „W 2077 pragnienie to przeszłość”, które w symboliczny sposób łączy świat gry ze światem Sprite.
– Wspieranie graczy jest częścią filozofii naszej marki już od kilku lat. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że możemy stworzyć dedykowany produkt dla fanów gry Cyberpunk 2077 – Małgorzata Budnik, senior brand manager flavors, Coca-Cola Poland.
Zobacz również
Na limitowanych puszkach i butelkach Sprite, obok postaci ze świata Cyberpunk 2077, znajdą się także kody promocyjne, dzięki którym codziennie można będzie wygrać gry Cyberpunk 2077 oraz vouchery do sklepu CD PROJEKT RED GEAR. Promocja rozpocznie się 19 listopada br.
Premiera gry Cyberpunk 2077 odbędzie się 10 grudnia. Jest jedną z najbardziej wyczekiwanych produkcji bieżącego roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]