Akcja #AskFirst oferuje dedykowany kanał edukacyjny na stronie YouPorn, który będzie usuwał filmy, na których umieszczenie w sieci nie zgodziły się osoby biorące w nich udział.
Przedstawiciele YouPorn mówią głośno: „Jesteśmy zadowoleni, że wspieramy kampanię #AskFirst, ponieważ pornograficzna zemsta jest nie tylko zagrożeniem dla życia, ale jest całkowicie nie do przyjęcia.”.
Zobacz również
Ofiary „zemsty pornograficznej”, czyli kobiety bądź mężczyźni, których filmy, zdjęcia wyciekły do internetu, mogą wypełnić formularz, aby strona natychmiast usunęła treści z serwisu. Kampania rozpoczęła się wraz z opublikowaniem filmu „Była dziewczyna nie wie, że to udostępniłem”, który jest mocnym przesłaniem nie tylko dla tych, którzy tworzą i przesyłają te filmy, ale także dla tych, którzy oglądają te filmy…
PS
Ta kolaboracja to nie jedyny przykład współpracy, która wesprzeć ma w zwalczaniu przemocy na tle seksualnym. Na mężczyzn, którzy odwiedzali stronę internetową „Girls of Paradise” czekała ponura niespodzianka…
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Temat przemocy na tle seksualnym jest systematycznie poruszany na arenie międzynarodowej, dlatego coraz więcej organizacji stara się nakreślać ten problem w spotach społecznych. Amerykańska Organizacja „It’s on us” przygotowała kampanię, która ukazuje głupotę „argumentów” używanych przez jej sprawców.
PS3
Głośno powinno mówić się nie tylko o przemocy na tle seksualnym. Rodzinne dramaty rozgrywają się zazwyczaj za zamkniętymi drzwiami. Ofiary przemocy domowej nie opowiadają nikomu o swoim losie. Dlatego wiele organizacji stara się im pomóc, informując w spotach, że nie muszą się na to godzić. Zobaczcie najlepsze kampanie dotykające problemu przemocy domowej.