Jeżeli jeszcze nie mieliście pomysłu, gdzie zabrać swoją drugą połówkę na Walentynki, to może warto wziąć pod uwagę kawiarnię Starbucks?
14 lutego br. w wybranych lokalach marki, bariści będą dodawali specjalną czekoladową, różową posypkę w kształcie serduszek do napojów, która będzie świetnie komponowała się z bukietem czerwonych róż.
Zobacz również
PS
Heinz z okazji Walentynek ogłosił na Twitterze konkurs, w którym 150 osób miało szansę wygrać mały słoiczek nietypowego kawioru. Nietypowego, bowiem nie składał się on z ikry ryb, a maleńkich perełek ketchupu.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najbardziej popularnym prezentem walentynkowym jest pluszowy miś, chociaż stereotypy mogą sugerować, że kupujemy świece czy słodycze. Polacy niestety często przeciągają do ostatnich chwil moment dokonywania zakupów – wynika z analiz przeprowadzonych przez Allegro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Podczas gdy większość marek planuje romantyczne akcje dla zakochanych w ramach Walentynek, brytyjskie ZOO Hemsley Conservation Centre pomyślało o tych, którzy nie mają z kim celebrować tego święta. Za niewielką opłatę mogą nazwać karalucha imieniem… swojego byłego.