Lubimy kampanie, które w niekonwencjonalny sposób promują produkty danej marki i jednocześnie na długo zapadają w pamięć odbiorcy. Taka jest właśnie nowa kampania domu mody Hermès. Nie stoi tu za nią żadna głębsza filozofia czy idea – chodzi po prostu o prezentację produktów marki. Jednak zostało to zrobione w taki sposób, że nie sposób oderwać od niej wzroku.
W kampanii pod hasłem „Start the movement” modele i modelki wcielili się w role sportowców – gimnastyczek czy też bokserów – zaś do swoich ćwiczeń wykorzystują akcesoria marki, takie jak wzorzyste, jedwabne apaszki, czy też skórzane rękawiczki w intensywnych kolorach. Całości towarzyszy taneczna muzyka, która tylko podkreśla lekki, a zarazem energiczny charakter spotu.
Zobacz również
PS
Dom mody Hermès postanowił stawić czoła problemowi, jakim jest nadmierny konsumpcjonizm i stworzył spot, w którym udowadnia, że luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów, a jakość i trwałość.
PS2
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Francuski dom mody Hermès przechodzi niemałą rewolucję – marka ogłosiła właśnie, że stopniowo będzie odchodzić do produkowania torebek ze skóry na rzecz tych stworzonych z materiału na bazie grzybów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing