Start the movement: Gimnastyczna kampania Hermès w nieoczywisty sposób promuje akcesoria marki

Start the movement: Gimnastyczna kampania Hermès w nieoczywisty sposób promuje akcesoria marki
Dom mody Hermès zaprezentował niedawno swoją nową kampanię pod hasłem „Start the movement”. Modelki i modele występujący w spocie tym razem wcielili się w role sportowców, zaś podczas treningów wykorzystują kolorowe akcesoria marki.
O autorze
1 min czytania 2021-04-12

Lubimy kampanie, które w niekonwencjonalny sposób promują produkty danej marki i jednocześnie na długo zapadają w pamięć odbiorcy. Taka jest właśnie nowa kampania domu mody Hermès. Nie stoi tu za nią żadna głębsza filozofia czy idea – chodzi po prostu o prezentację produktów marki. Jednak zostało to zrobione w taki sposób, że nie sposób oderwać od niej wzroku. 

W kampanii pod hasłem „Start the movement” modele i modelki wcielili się w role sportowców – gimnastyczek czy też bokserów – zaś do swoich ćwiczeń wykorzystują akcesoria marki, takie jak wzorzyste, jedwabne apaszki, czy też skórzane rękawiczki w intensywnych kolorach. Całości towarzyszy taneczna muzyka, która tylko podkreśla lekki, a zarazem energiczny charakter spotu. 

PS

Dom mody Hermès postanowił stawić czoła problemowi, jakim jest nadmierny konsumpcjonizm i stworzył spot, w którym udowadnia, że luksus to wcale nie liczba markowych torebek czy butów, a jakość i trwałość.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Francuski dom mody Hermès przechodzi niemałą rewolucję – marka ogłosiła właśnie, że stopniowo będzie odchodzić do produkowania torebek ze skóry na rzecz tych stworzonych z materiału na bazie grzybów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się