Z okazji nadchodzącej Gwiazdki grupa osób w wieku od 1 do 106 lat zebrała się, aby zaprezentować kampanię „Święta. Zawsze modnie” platformy modowej i lifestyle’owej Zalando. Kampania 360° zwraca uwagę na to, co naprawdę liczy się w Święta: czas z najbliższymi, troska o kochane przez nas osoby i odpowiedni ubiór na wspólne spotkanie. Zalando oferuje z najszerszym asortymentem modowym w Europie świąteczne stylizacje dla każdego – niezależnie od wieku, płci czy stylu.
Reklama rozpoczyna gaworzące dziecko, w tle słychać kolędę bożonarodzeniową „Cicha noc”. Krótki film przedstawia niezwykle zróżnicowaną obsadę złożoną z różnych modeli, wokalistów i ulicznych statystów, z których wszyscy śpiewają we własnych językach: jeden utwór łączący wszystkie głosy. Szeroki asortyment oferowany przez Zalando prezentowany jest przez aktorów ubranych na różne okazje: na przykład w przytulne, ciepłe swetry lub efektowne stylizacje wieczorowe. Spot ukazuje kolejno wszystkich bohaterów chóru – od najmłodszych dzieci po osoby starsze, kończąc na 106-letnim Harrym, który kołysze niemowlę w ramionach.
Zobacz również
Kampanię wyreżyserował brytyjski reżyser Jake Nava, znany ze współpracy między innymi z Beyoncé i Adele. Natomiast za produkcję odpowiada amsterdamska agencja kreatywna Wieden+Kennedy. Zdjęcia kampanijne wykonał londyński duet fotograficzny Hill & Aubrey, przedstawiają serię scen znanych z okresu świątecznego.
Sceny nakręcone na potrzeby spotu telewizyjnego, materiału wideo dystrybuowanego w internecie i wersji kinowej są główną osią kampanii digitalowej oraz bazą kreacji reklamowej w druku, outdoorze i w kanałach własnych Zalando. Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków, na których obecne jest Zalando. Kampania pod hasłem „Święta. Zawsze modnie” ruszy 11 listopada na Zalando.pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce