Startup Program Innovation 2017

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR już po raz trzeci zaprasza startupy do wzięcia udziału w projekcie Startup Program Innovation 2017. Chcesz rozwijać swój startup? Poznać specjalistów z branży marketingowej i startupowego środowiska? Zdobyć kontakty biznesowe? Zgłoś się do bezpłatnego...
O autorze
1 min czytania 2017-03-07

…projektu STARTUP PROGRAM. Do programu przyjętych zostanie aż 20 startupów, których usługi bądź produkty mogą dać wartość szeroko rozumianej branży marketingowej.

Program składa się z 3 etapów:

SZKOLENIE GRUPOWE: Wszystkie zakwalifikowane startupy wezmą udział w szkoleniach, których celem jest przybliżenie uczestnikom zasad funkcjonowania branży reklamowej, poprawy efektywności współpracy z tworzącymi ją podmiotami oraz poszerzeniu wiedzy z zakresu promocji własnej marki. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego dnia.

MENTORING: Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania z specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę. Mentorzy zaproszą startupy do swojego miejsca pracy i odpowiedzą na każde dręczące ich pytanie. To specjaliści zarówno reprezentujący międzynarodowe brandy, jak i związani ze startupowym środowiskiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SPEED DATES: Startupy przyjęte do programu będą mogły zaprezentować się w strefie startupowej podczas Forum Innovation 2017 oraz wziąć udział w tak zwanych szybkich spotkaniach z potencjalnymi klientami. Forum Innovation to wydarzenie, na które przyjeżdżają dyrektorzy, marketerzy, kreatywni, a także innowatorzy z całej Polski. To doskonała szansa na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów.

Do programu dostaje się aż 20 startupów – wystarczy wypełnić jedynie formularz zgłoszeniowy i wysłać na odpowiedni adres e-mail. Zgłoszenia trwają tylko do 10 marca! Po więcej informacji zapraszamy na stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się