…projektu STARTUP PROGRAM. Do programu przyjętych zostanie aż 20 startupów, których usługi bądź produkty mogą dać wartość szeroko rozumianej branży marketingowej.
Program składa się z 3 etapów:
Zobacz również
SZKOLENIE GRUPOWE: Wszystkie zakwalifikowane startupy wezmą udział w szkoleniach, których celem jest przybliżenie uczestnikom zasad funkcjonowania branży reklamowej, poprawy efektywności współpracy z tworzącymi ją podmiotami oraz poszerzeniu wiedzy z zakresu promocji własnej marki. Szkolenie odbędzie się w ciągu jednego dnia.
MENTORING: Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania z specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą, doradztwo i naukę. Mentorzy zaproszą startupy do swojego miejsca pracy i odpowiedzą na każde dręczące ich pytanie. To specjaliści zarówno reprezentujący międzynarodowe brandy, jak i związani ze startupowym środowiskiem.
SPEED DATES: Startupy przyjęte do programu będą mogły zaprezentować się w strefie startupowej podczas Forum Innovation 2017 oraz wziąć udział w tak zwanych szybkich spotkaniach z potencjalnymi klientami. Forum Innovation to wydarzenie, na które przyjeżdżają dyrektorzy, marketerzy, kreatywni, a także innowatorzy z całej Polski. To doskonała szansa na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do programu dostaje się aż 20 startupów – wystarczy wypełnić jedynie formularz zgłoszeniowy i wysłać na odpowiedni adres e-mail. Zgłoszenia trwają tylko do 10 marca! Po więcej informacji zapraszamy na stronę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing