Dotychczas agencja STETTINER wspierała obsługę stacji VIVA Polska na Facebooku oraz realizowała projekty z obszaru nowych mediów, m.in. aplikacje konkursowe oraz rozrywkowe na Facebook’u, aplikacje mobilne czy kreacje do kampanii reklamowych.
Od 1 września agencja będzie odpowiedzialna za wdrożenie strategii komunikacyjnej MTV Polska w głównych kanałach social mediach, czyli na Facebooku, Twitterze, Instagramie, Google Plus i Ask.FM.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Po stronie Viacom International Media Networks za planowanie komunikacji w social mediach dla MTV Polska i VIVA Polska odpowiada Kaja Królikiewicz, Engagement Manager.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1