Stock Prestige Vodka doceniona w konkursie San Francisco World Spirits & Packaging Competition

Do listy tegorocznych sukcesów marki Stock Prestige dołączyły dwa kolejne medale – srebro oraz brąz w konkursie San Francisco World Spirits & Packaging Competition.
O autorze
1 min czytania 2021-06-08

Stock Prestige jest wysokiej jakości wódką, której receptura wynika z połączenia 130 lat doświadczenia z najnowszymi osiągnięciami w produkcji alkoholu. Jej jakość, smak oraz nowoczesny design butelki są doceniane na całym świecie – teraz również przez ekspertów z San Francisco.

Organizowany od 2000 roku San Francisco World Spirits & Packaging Competition jest jednym z największych i najstarszych konkursów w branży. Swój prestiż zawdzięcza doświadczonemu jury, które składa się z szanowanych na rynku spirytusowym ekspertów. Co roku oceniają oni jakość produktów oraz standardy produkcyjne, a wśród zwycięzców można znaleźć zarówno najbardziej znane międzynarodowe destylarnie, jak i mniejszych producentów trunków.

Srebro za smak

Wyróżnienie w kategorii smaku (The Tasting Alliance Competitions) jest respektowane w całej branży alkoholowej oraz pomaga markom wyróżnić się na arenie międzynarodowej. Jury w tzw. ślepych testach degustuje trunki, skupiając się na smaku i jakości – w trakcie oceny nie otrzymuje żadnych dodatkowych informacji o producencie, cenie czy wyglądzie opakowania. W tegorocznej edycji konkursu organizatorzy zarejestrowali ponad 3500 zgłoszonych produktów. Stock Prestige Vodka już drugi rok z rzędu została doceniona i zdobyła srebrny medal, co jest potwierdzeniem najwyższych standardów produkcji oraz wyjątkowej jakości i smaku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Brąz za… złotą butelkę

Marka Stock Prestige co roku tworzy limitowaną edycję opakowania – w 2020 roku inspiracją dla niej było złoto. Butelkę Stock Prestige Gold charakteryzuje luksusowy design oraz wykończenie imitujące złoto, co zostało docenione przez jury konkursu San Francisco World Spirits & Packaging Competition. Przyznało ono marce brązowy medal w kategorii design za dokładność wykonania, dbałość o szczegóły i wyjątkowe wzornictwo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie jedyne nagrody, które marka zdobyła w 2021 roku – najwyższe standardy produkcji docenili też eksperci z Anglii (złoto w International Spirits Challenge i Srebro w 2021 London Spirits Competition), Belgii (złoto w Monde Selection) oraz z Hong-Kongu (Podwójne złoto i Tytuł Vodka of the Year w China Wine & Spirits Competition).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się