W ramach nowej kampanii marki Dove pod hasłem #StopTheBeautyTest powstał poruszający spot, w którym przedstawiono prawdziwe historie swatanych kobiet w Indiach. Zanim wyjdą za mąż, są one bowiem surowo oceniane ze względu na to, jak wyglądają, a także nierzadko krytykowane, w momencie gdy nie spełniają przyjętych z góry, stereotypowych wyobrażeń o pięknie.
Za pomocą swojej nowej kampanii Dove chce zachęcić społeczeństwo, aby przestało w tak krzywdzący sposób oceniać kobiety, nie tylko te mieszkające w Indiach. Akcja #StopTheBeautyTest ma również za zadanie podkreślić fakt, że „piękno występuje we wszystkich kształtach, kolorach i rozmiarach”.
Zobacz również
PS
To, co oglądają dzieci, może odgrywać dużą rolę w tym, jak postrzegają siebie, więc dlaczego nie wykorzystać kreskówek, aby zwiększyć ich wiarę w siebie? W 2018 roku Dove i Cartoon Network stworzyły kampanię „I’m fine”, której celem było wzmocnienie pewności siebie w dzieciach i nastolatkach.
W połowie kwietnia 2020 roku marka Dove zaprezentowała nową odsłonę swojej długoterminowej kampanii „Real Beauty”. Tym razem za pomocą spotu pod hasłem „Odwaga jest piękna” firma postanowiła złożyć hołd wszystkim pracownikom służby zdrowia walczącym z koronawirusem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.