– Obecność w SAR to osobisty powód do radości, iż staliśmy się już starszakami, ale wciąż posiadającymi dziecięcą radość, bezpośredniość i ciekawość. To też ważny sygnał dla naszych partnerów i klientów, że jesteśmy zespołem, który wciąż chce dobudowywać swoje kompetencje, dzielić się wiedzą i brać udział w rozwoju rynku marketingu w Polsce – Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy.
Agencja Tears of Joy to agencja tworząca historie, które mają znaczenie dla czytelników i widzów nowej generacji. Od 6 lat wyróżnia się odpowiednim doborem i weryfikacją influencerów, dzięki specjalistycznym narzędziom i doświadczonemu zespołowi. Agencja znana jest z kreatywnych, ale i efektywnych kampanii influencerskich, za co została doceniona nagrodami Effie, KTR i IAB Mixx. Posiada również kompetencje w zakresie social media i szeroko pojętych działaniach kreatywnych w digitalu. Tears of Joy na swoim koncie ma prowadzenie kampanii influencerskich m.in. dla Durexa, Lotto, LEGO, Nestle, Monini, a także obsługę social mediów takich marek jak Semilac czy Riot Games.
Zobacz również
– Dołączenie do SAR jest ważnym krokiem w rozwoju naszej agencji. Jesteśmy dumni z naszej dotychczasowej pracy i z naszych osiągnięć, ale czujemy, że członkostwo w SAR otwiera przed nami nowe możliwości i wyzwania. W Tears zawsze kładliśmy nacisk na kreatywność, profesjonalizm i skuteczność w pracy dla naszych klientów. Teraz, jako członkowie SAR, będziemy mogli jeszcze wyżej podnieść poprzeczkę. Dziękuję wszystkim pracownikom agencji, którzy przyczynili się do tego, że dołączyliśmy do SAR. To wspólny sukces, który osiągnęliśmy jako zespół. Czekają nas teraz nowe wyzwania i możliwości rozwoju, i jestem przekonana, że jesteśmy na nie gotowi – Magdalena Stańczak, Członek Zarządu i Managing Director.
– Od początku istnienia Tears of Joy zależało nam na ciągłym ulepszaniu naszych usług, aby móc rywalizować z najlepszymi agencjami na rynku. Przystąpienie do SAR jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji, pozwalającym na zdobywanie wiedzy. Cieszymy się i liczymy na owocną współpracę z innymi podmiotami zrzeszonymi 😉 – Adam Sułkowski, Członek Zarządu i Client Service Director w Tears of Joy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]