Ponowne wykorzystanie surowców, obieg zamknięty i kwestie ekologiczne to tematy, których znaczenie rośnie z roku na rok. Interesują się nim kolejne firmy i branże, stopniowo wdrażając rozwiązania zgodne eko-zasadami. Podobnie postępuje firma Selle Royal, która na co dzień reprezentuje branżę rowerową. Jej zespół stworzył siodełko Stracciatella, a jego nazwa nie jest przypadkowa.
Wykonane z resztek pozostałych po produkcji innych akcesoriów rowerowych, Stracciatella łączy nowoczesny design i naturalne rozwiązania. Charakterystyczny, nawiązujący do włoskiego deseru marmurkowy print przyciąga wzrok, a komfort jazdy zapewniają materiały gwarantujące miękkość i sprężystość siodełka.
Premiera siodełka to jednak nie wszystko. Towarzyszy jej bowiem stworzenie filmu poklatkowego „Stracciatella Fella”, którego celem jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na kwestie ekologii w niezobowiązujący sposób. Ta wykonana w ręcznie animacja poklatkowa łączy w sobie ponad 2000 indywidualnie sfotografowanych scen, miniaturową scenografię i postacie stworzone z plasteliny oraz prawdziwe fragmenty pianki z recyclingu. Cel? Pokazać przemianę, jaką umożliwia wykorzystanie surowców odnawialnych.



– Stracciatella oferuje odświeżające spojrzenie na zrównoważony rozwój – oparte na innowacjach materiałowych, ale opowiedziane z emocjonalnym wydźwiękiem. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie emanować energią i kreatywnością, a jednocześnie podkreśli nasze zaangażowanie w ochronę środowiska – skomentował Riccardo Losio, dyrektor ds. strategii i marek w Selle Royal Group.
Kampania „Stracciatella Fella” jest realizowana we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii i Wielkiej Brytanii w sieci oraz na platformie Spotify. Za jej realizację odpowiada agencja Adverteam.
Zdjęcia: YouTube