Połączenie firm wpisuje się w realizację strategii Grupy Ströer w Polsce, która bazuje na oferowaniu rozwiązań z zakresu On-line oraz OOH i ścisłą współpracę pomiędzy podmiotami należącymi do Grupy. „Fuzja Ströer Digital Media i Ad-Vice to kolejny krok w strategii budowania silnej marki w obrębie digital. Połączenie struktury służy budowaniu zespołu o najwyższych kompetencjach.” – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer w Polsce.
Na czele połączonej struktury stanie Artur Muszkiet, dotychczasowy członek zarządu i dyrektor zarządzający Ströer Digital Media, natomiast za afiliację, realizację, yield management oraz relacje z wydawcami odpowiadać będzie Ilona Drzewosowska.
Zobacz również
Ad-Vice wchodzi w skład Grupy Ströer od 2014, a jego zakup był pierwszą inwestycją Ströer Polska wychodzącą poza segment reklamy zewnętrznej. Na początku 2016 Ströer przejął kolejną sieć reklamową – Goldbach Audience – przekształcając ją w Ströer Digital Media.
Połączenie potencjałów obu sieci sprawia, że w ofercie Ströer Digital Media od stycznia będzie znajdować się ponad 900 witryn, docierających do 85% Internautów w Polsce, korzystających z sieci na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell