– Kapituła wybrała najlepsze strony i kampanie, które wskazują aktualne trendy i są warte ich dalszego śledzenia – mówi Iwona Wardzyńska, kierownik projektu. – Konkurs Webstarfestival od 11 lat jest ważną częścią rynku, wyłania firmy, które wychodzą poza obowiązujące standardy i budują sukces dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji marketingowej. Natłok informacji, jakimi atakowany jest konsument powoduje, że skuteczność standardowych metod dotarcia z informacją systematycznie maleje. Dlatego tak poszukiwane są innowacyjne rozwiązania oraz pomysły łatwo trafiające do świadomości odbiorców. Nagrody przyznawane w konkursie Webstarfestival dla kreatywnych i innowacyjnych kampanii oraz stron nagradzają najciekawsze projekty, doceniają pracę twórców i zwiększają efektywność działań komunikacyjnych. To duże wyróżnienie – dodaje Iwona Wardzyńska.
Strona http://www.amica.pl/in/ swoim nowoczesnym designem nawiązuje do nowatorskich rozwiązań, zastosowanych w sprzętach z linii Amica IN. Urządzeniami można sterować zdalnie za pomocą smartfona lub tabletu i dedykowanej aplikacji. Linia Amica IN. wykorzystuje również możliwości, jakie daje Internet Rzeczy, dzięki czemu poszczególne sprzętu mogą komunikować się między sobą, zaś zaawansowane funkcje, wpływają na komfort i bezpieczeństwo użytkowania.
Zobacz również
– Nowoczesna, ekskluzywna linia sprzętów AGD Amica IN. to także inspirujący design, który nawiązuje do światowych trendów w projektowaniu wnętrz. Potwierdzeniem tego są liczne, międzynarodowe nagrody dla Amiki. Nagroda Webstarfestival dla strony internetowej tej linii produktów to potwierdzenie spójności komunikacji marketingowej, którą prowadzi nasza firma – mówi Monika Kuźnik, manager ds. mediów Amica Handel i Marketing.
Za projekt i realizację strony http://www.amica.pl/in/ odpowiadała agencja VMR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]