Zakłady polityczne cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na główne źródło akwizycji w październiku 2023.
Ugruntowana pozycja lidera rynku bukmacherskiego w Polsce oraz szeroka baza klientów, którzy coraz chętniej korzystają z niecodziennych ofert sprawiła, że STS doskonale wykorzystał szansę, jaką dla bukmacherów w Polsce były wybory parlamentarne. Z danych zebranych przez STS wynika, że zakłady polityczne stały się w październiku głównym źródłem pozyskiwania nowych graczy. Nie byłoby to możliwe bez zaplanowanej i szerokiej kampanii marketingowej.
Zobacz również
Oprócz współpracy z influencerami i afiliantami, STS prowadził wielokanałową komunikację opartą o social media, email marketing oraz content marketing. Powstał także dedykowany landing gage. Kampania była na tyle nośna, że często pojawiała się organicznie w wielu miejscach w przestrzeni medialnej (m.in. Donald.pl, Make Life Harder i inne). Do oferty na debatę odnosiły się portale informacyjne oraz chociażby Robert Mazurek w radiu RMF FM.
Oferta STS zawierała m.in. szczegółowe zakłady w podziale na ogólnopolskie oraz dedykowane każdemu okręgowi wyborczemu. Gracze mogli też typować rozstrzygnięcia debaty prezydenckiej oraz zawierać zakłady po wyborach – krótko i długoterminowe – aktualizowane przez 24 godziny na dobę w związku ze zmieniającymi się zdarzeniami. STS proponował również zakłady specjalne i limitowane oferty powitalne nawiązujące do bieżących wydarzeń politycznych.
STS znany jest z tego, że oferuje możliwość obstawiania rozstrzygnięć nie tylko wydarzeń sportowych, ale także właśnie politycznych, społecznych i kulturalnych.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
PS STS opracował nową platformę komunikacji. Startuje z kampanią
STS, największy bukmacher w Polsce, zainicjował kampanię pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim był emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2 STS oficjalnym bukmacherem Podbeskidzia Bielsko-Biała
STS – największy bukmacher w Polsce – podpisał kontrakt sponsorski z Podbeskidziem Bielsko-Biała. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Bielska-Białej.