STS wychodzi poza sport. Zakłady wokół wyborów strzałem w dziesiątkę

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, w trakcie kampanii wyborczej zrealizował szeroką kampanią marketingową wspierającą ofertę obejmującą możliwość typowania wyników wyborów parlamentarnych.
O autorze
1 min czytania 2023-10-27

Zakłady polityczne cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na główne źródło akwizycji w październiku 2023.

Ugruntowana pozycja lidera rynku bukmacherskiego w Polsce oraz szeroka baza klientów, którzy coraz chętniej korzystają z niecodziennych ofert sprawiła, że STS doskonale wykorzystał szansę, jaką dla bukmacherów w Polsce były wybory parlamentarne. Z danych zebranych przez STS wynika, że zakłady polityczne stały się w październiku głównym źródłem pozyskiwania nowych graczy. Nie byłoby to możliwe bez zaplanowanej i szerokiej kampanii marketingowej.

Oprócz współpracy z influencerami i afiliantami, STS prowadził wielokanałową komunikację opartą o social media, email marketing oraz content marketing. Powstał także dedykowany landing gage. Kampania była na tyle nośna, że często pojawiała się organicznie w wielu miejscach w przestrzeni medialnej (m.in. Donald.pl, Make Life Harder i inne). Do oferty na debatę odnosiły się portale informacyjne oraz chociażby Robert Mazurek w radiu RMF FM.

Oferta STS zawierała m.in. szczegółowe zakłady w podziale na ogólnopolskie oraz dedykowane każdemu okręgowi wyborczemu. Gracze mogli też typować rozstrzygnięcia debaty prezydenckiej oraz zawierać zakłady po wyborach – krótko i długoterminowe – aktualizowane przez 24 godziny na dobę w związku ze zmieniającymi się zdarzeniami. STS proponował również zakłady specjalne i limitowane oferty powitalne nawiązujące do bieżących wydarzeń politycznych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

STS znany jest z tego, że oferuje możliwość obstawiania rozstrzygnięć nie tylko wydarzeń sportowych, ale także właśnie politycznych, społecznych i kulturalnych.

PS STS opracował nową platformę komunikacji. Startuje z kampanią

STS, największy bukmacher w Polsce, zainicjował kampanię pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim był emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 STS oficjalnym bukmacherem Podbeskidzia Bielsko-Biała

STS – największy bukmacher w Polsce – podpisał kontrakt sponsorski z Podbeskidziem Bielsko-Biała. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Bielska-Białej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się