…blogosferze i social media.
Jabra to marka specjalizująca się w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących zaawansowaną technologię dźwięku. To międzynarodowy dostawca i producent wysokiej jakości przewodowych i bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i głośników konferencyjnych, przeznaczonych zarówno dla osób prywatnych, jak i biznesu.
Zobacz również
Jabra jest marką firmy GN Netcom i jest kojarzona z innowacyjnością, niezawodnością oraz łatwością obsługi od prawie 150 lat. GN ma unikalne portfolio medycznych, profesjonalnych oraz konsumenckich rozwiązań, zapewniajacych najwyższą jakość dźwięku. Doświadczenia w tym zakresie pozwoliły wypracować i opatentować wiele pionierskich rozwiązań, na których bazuje gama produktów znajdujących się w portfolio firmy.
„W najbliższym czasie planujemy zintensyfikować działania na polskim rynku, które mają wpłynąć na wzrost świadomości konsumentów oraz rozpoznawalność marki Jabra. Wierzę, że współpraca ze Studio 111 w znacznym stopniu się do tego przyczyni.” – powiedziała Ewa Walter, Channel Marketing Manager B2B & B2C CEE marki Jabra.
„Jesteśmy pewni, że nasze doświadczenie w branży IT i nowych technologii pozwoli nam jak najlepiej realizować cele marki Jabra. Cenimy sobie wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów i cieszymy się na nowo rozpoczętą współpracę.” – podsumował Maciej Piotrowski, Wiceprezes w Studio 111.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agencję wyłoniono w wyniku przetargu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing