Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Summer Talk”: lody, które zwracają uwagę na problem globalnego ocieplenia

„Summer Talk”: lody, które zwracają uwagę na problem globalnego ocieplenia
Lodów ubywa, a ty widzisz na patyku wizerunek niedźwiedzia albo pingwina. Na taki pomysł przy projektowaniu opakować wpadli twórcy lodów Summer Talk. W ten sposób chcą zwrócić uwagę na globalne ocieplenie.
O autorze
1 min czytania 2025-01-27

Globalne ocieplenie to fakt, z którym trudno dyskutować. Stopniowo rosnąca temperatura na Ziemi sprawia, że topnieją lodowce, a arktyczne zwierzęta i rośliny tracą tereny, na których dotychczas mogły bez trudu rozmnażać się i żyć. Na problem globalnego ocieplenia uwagę postanowiła zwrócić firma produkująca lody „Summer Talk”.

Przysmak na patyku kształtem przypomina góry, a po stopieniu (lub zjedzeniu) lodów oczom konsumentów ukazuje się wizerunek niedźwiedzia polarnego albo pingwina. Znaczenie? Łatwe do zrozumienia: gdy temperatura rośnie, śnieg i lód topnieją, a zwierzęta lubiące chłód mają problem. Warto więc zadbać o to, aby powstrzymać to zjawisko.

Akcja zrealizowana przez agencję BXL na globalne ocieplenie ma zwracać uwagę przede wszystkim najmłodszych konsumentów, jednak nietypowe opakowania lodów już wzbudziły zainteresowanie internautów w różnym wieku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcia: Facebook

PS ARC Rynek i Opinia: Polacy mniej boją się zmian klimatycznych [RAPORT]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się