Przestrzeń reklamowa zarezerwowana na rozgrywki Super Bowl 2024 została wyprzedana już w listopadzie, a za 30 sekund czasu antenowego trzeba zapłacić nawet 7 milionów dolarów. Dużo? Z pewnością, jednak nie od dziś wiadomo, że ceny przestrzeni reklamowej w tym dniu zawsze osiągają zawrotne wysokości. Jakie firmy i marki postanowiły zaprezentować się telewidzom podczas przerw w transmisji Super Bowl 2024? Poniżej zebrałam najciekawsze spoty.
Popeyes sprawia, że ślinka cieknie
Koniec czekania! – ogłasza Popeyes i zaprasza do obejrzenia krótkiego spotu, w którym wprost roi się od smakowitych przekąsek.
Zobacz również
CrowdStrike odświeża westerny
Firma cybernetyczna CrowdStrike po raz drugi w historii zaprezentuje swoją reklamę podczas przerwy w transmisji finałów Super Bowl. Tym razem tematem klipu będzie klasyczny western w nieco odświeżonej wersji. Relama zatytułowana „Przyszłość” (ang. „The Future”) łączy nowe technologie z doskonale znanym klimatem Dzikiego Zachodu.
Lindt debiutuje podczas Super Bowl
„Życie jest jak pudełko czekoladek”? Być może, chociaż szwedzka marka słodyczy przekonuje, że przypomina ono raczej… piłkę. „Życie jest piłką” (ang. „Life Is A Ball”) to 30-senundowy spot, którym Lindt zadebiutuje podczas przerwy reklamowej rozgrywek Super Bowl 2024.
Uber Eats x Beckhamowie
O czym zapomina Victoria Beckham wraz z mężem? Tego dowiedzą się wszyscy, którzy obejrzą krótki, 35-sekundowy spot Uber Eats promujący finał Super Bowl 2024.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Paramount+ po raz czwarty na Super Bowl
Trend polegający na przygotowywaniu serii spotów reklamowych i publikowaniu ich systematycznie jeszcze przed finałami Super Bowl ogarnął także firmę Paramount+. Już 14 stycznia br. na światło dzienne wyjdzie pierwszy klip, ale prawdziwej eksplozji możemy się spodziewać właśnie w lutym — w przerwie transmisji rozgrywek futbolu amerykańskiego. To jednak nie wszystko. Już teraz na kanale stacji można oglądać zapowiedź transmisji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
FanDuel x Rob „Gronk” Gronkowski
W tegorocznym spocie firmy promującej zakłady sportowe po raz drugi wystąpi gwiazda futbolu — Rob „Gronk” Gronkowski. Czy tegoroczna reklama okaże się podobnym sukcesem do tej z 2023 roku? Okaże się wkrótce, jednak już dziś pod filmikiem na YouTube pojawiło się kilkadziesiąt „łapek w górę”.
Reese’s powraca pełne ekscytacji
To połączenie czekolady i karmelu ma fanów chyba na całym świecie. Co zaprezentuje w przerwie najważniejszego futbolowego meczu sezonu? Tego jeszcze nie wiemy, ale znane są już twórcy 30-sekundowego spotu. To agencja Erich & Kallman. A Ryan Riess, wiceprezes ds. kreatywności i strategii marki w The Hershey Spółka zaznacza w oficjalnym oświadczeniu, że firma jest podekscytowana powrotem na superbowlowy ekran po czterech latach nieobecności.
Doritos prezentuje nowy smak
Przy okazji rozgrywek Super Bowl 2024 do grona reklamodawców po raz kolejny dołącza też firma Frito-Lay ze swoim słynnym brandem Doritos. Fani sportowych emocji i chipsów już zacierają ręce, bowiem do sprzedaży trafi całkiem nowy smak chrupek — Doritos Dinamita. Dziś jeszcze nie wiadomo, kogo zaprosili do współpracy twórcy nowego spota Doritos, ale zdjęcie zapowiadające reklamę rozbudziło zainteresowanie niejednego widza.
fot. Frito Lay
Pringles po raz siódmy (z rzędu)
Słynna marka chipsów w tubie postanowił po raz kolejny zagościć wśród reklamodawców promujących się podczas transmisji rozgrywek Super Bowl. Co tym razem przygotowała? Szczegółów jak na razie brak, jednak mając w pamięci wcześniejsze kreacje reklamowe Pringles, już dziś wiadomo, że o nudzie nie będzie mowy. Fani reklam emitowanych podczas rozgrywek futbolu amerykańskiego już zacierają ręce!
Gwiazdy NFL w reklamie Bud Light
Amerykańska marka piwa powstającego z połączenia jęczmienia i ryżu — Budweiser, już w ubiegłych latach pojawiała się wśród firm promujących się podczas przerw reklamowych Super Bowl. Nie zabraknie jej również tym razem, a wśród zaproszonych do realizacji spotu osób pojawią się prawdziwe gwiazdy sportu. Emmitt Smith i Peyton Manningi, bo o nich mowa, wzięli udział w specjalnym spocie zrealizowanym na potrzeby kampanii Super Bowl 2024.
Hellmann’s zachęca do niemarnowania jedzenia
Szczegółów na ten moment brak, jednak firma Hellmann’s już dziś zapewnia, że nie odpuści przyszłorocznego pasma reklamowego Super Bowl. Przygotowywana na tę okazję reklama będzie nawiązywała do akcji mającej ograniczyć marnowanie żywności. Zapowiedź spotu jest prosta, ale wyraźnie zapada w pamięć. Czekam na efekt końcowy!
fot. Marketing Dive
BMW pokaże swój najnowszy samochód elektryczny (w 60 sekund!)
Po roku przerwy, na reklamę podczas Super Bowl ponownie zdecydowało się BMW. Marka samochodów planuje zaskoczyć widzów nie tylko prezentacją najnowszego modelu elektrycznego, ale również celebrytami zaproszonymi do udziału w materiale i… długością reklamy. Tradycyjnie, klipy emitowane podczas finałów rozgrywek futbolu amerykańskiego mają 30 sekund, jednak w przypadku BMW postanowiło (i z pewnością zapłaciło za to zawrotną kwotę). Już niebawem przekonamy się, czy było warto.
TurboTax przekonuje: „Make Your Moves Count”
Siedem filmików, dwa języki, a to wszystko skumulowane podczas przerwy reklamowej finałowych rozgrywek Super Bowl, 11 lutego 2024 r. TurboTax zaskakuje, a niektóre z kreacji można już oglądać w social mediach.
Oreo powraca po ponad dekadzie
Ostatnia „superbowlowa” reklama Oreo — marki charakterystycznych ciastek z kremem, ujrzała światło dzienne w 2013 roku. Ówczesny klip zatytułowany „You Can Still Dunk in The Dark” podbiła serca widzów, a teraz przyszedł czas na powtórkę. Czego możemy się spodziewać po reklamie realizowanej na Super Bowl 2024? Nie wiadomo, jednak oczekiwania rosną wraz z upływem czasu.
Dove przekonuje: #KeepHerConfident
Kosmetyczna firma Dove, należąca do grupy Unilever, powraca do pasma reklam emitowanych podczas Super Bowl. Tym razem sztab marketingowy przygotuje reklamę nawiązującą do budowania pewności siebie wśród nastolatek. Hasło przewodnie, będące jednocześnie hasztagiem #KeepHerConfident to jeden z efektów współpracy pomiędzy Dove a firmą Nike. Czego możemy oczekiwać po spocie kosmetycznego giganta? Coś mi mówi, że sporej dawki emocji!
M&M’s rozbawi po raz dziewiąty
Należąca do grupy Mars marka słodkich drażetek M&M’s również postanowiła zareklamować się podczas przerwy rozgrywek Super Bowl w lutym 2024 roku. Jak czytamy w komunikacie prasowym, celem reklamy będzie — jak za dawnych lat — rozbawienie publiczności i zaangażowanie jej do rozmaitych aktywności. Jak się okazuje, pomysłodawcy spota M&M’s postanowili wyróżnić zawodników NFL, którym nie udało się zdobyć pucharu Super Bowl, specjalnym pierścieniem. Biżuteria została ozdobiona diamentem wykonanym z… masła orzechowego!
Geico przekonuje: „To tak proste, że nawet jaskiniowiec da radę”
Geico, będąca jedną z amerykańskich firm ubezpieczeniowych, już niemal dwie dekady temu stworzyła serię reklam, których główny bohater na długo zapadł widzom w pamięć. Mowa o jaskiniowców, który… w 2023 roku powrócił na ekrany i do sieci. Dokładnie w Wigilię br. premierę miała bowiem najnowsza odsłona kampanii z Neandertalczykiem w roli głównej. Klip zatytułowany „Koszmar senny” to jedna z czołowych kreacji przygotowanych w ramach dwumiesięcznej kampanii, której finał planowany jest na okres Super Bowl.
Martin Scorsese reżyseruje dla Squarespace
Amerykańska platforma zajmująca się tworzeniem hostingów świętuje dziesiątą rocznicę obecności w paśmie Super Bowl w szczególny sposób. Do współpracy nad reklamą zaprosiła topowego reżysera — Martina Scorsese, zapowiada się więc naprawdę filmowy klip. To jednak nie pierwszy raz, kiedy Squarespace tworzy kreację w towarzystwie gwiazd srebrnego ekranu. W ubiegłym roku wśród bohaterów reklamy znalazł się Adam Driver.
fot. gazetaolsztynska.pl
Drumstick zaprasza do współpracy komika
Marka lodów Drumstick postanowiła wykorzystać swój debiut w paśmie reklamowym Super Bowl na kontynuację kampanii „Another Day, Another Drumstick”. W 30-sekundowym spocie wystąpi amerykański aktor i komik — Eric André, więc całemu klipowi z pewnością nie zabraknie humoru.
A dodatkowo…
Transmisja meczu ligi NFL, która została wyemitowana 23 grudnia w serwisie Peacock różniła się znacząco od dotychczasowych streamów. Podczas przerwy pomiędzy trzecią i czwartą kwartą rozgrywek zrezygnowano bowiem z emisji tradycyjnych spotów reklamowych i skupiono na kreacjach trzech marek: Capital One, Hyundai i Walmart. W ten sposób tematyka sportowa została zachowana, a ilość reklam zmniejszona o 40 proc. To pierwsza taka sytuacja w historii telewizyjnych transmisji meczów zawodowej ligi futbolu amerykańskiego.
fot. Marketing Dive
Zdjęcie główne: YouTube
PS Super Bowl 2022: przegląd najlepszych reklam
Super Bowl 2022 już za nami, zatem przyjrzyjmy się reklamom znanych marek, które zostały wyemitowane w przerwie między rozgrywkami. W artykule prezentujemy najciekawsze z ówczesnych spotów.
PS2 Super Bowl 2023: przegląd najciekawszych spotów
12 lutego 2023 roku odbył się 57. Finał Super Bowl. Jak co roku, i tym razem śledziliśmy, które marki podpisały rekordowe kontrakty i jakie reklamy zostały zaprezentowane podczas sportowego i marketingowego święta.