Suszonki miesiąca: top 17 kreacji maja 2025 [PRZEGLĄD]

Suszonki miesiąca: top 17 kreacji maja 2025 [PRZEGLĄD]
Rzuć okiem na 17 kreacji reklamowych, o których w maju 2025 roku pisaliśmy w redakcji NowegoMarketingu. Kampania ASICS z psim ambasadorem, „Stolik dla dwojga”, „Trening Pierwszego Kontaktu” T-Mobile, artystyczny projekt wobec fast fashion i wiele więcej.
O autorze
3 min czytania 2025-06-05

Psi ambasador ASICS inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu

ASICS w kampanii „Mind’s Best Friend” prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdza wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne.

„An Empire Built on Waste”: artystyczny protest Morelliego wobec fast fashion

Emanuele (Jane) Morelli opublikował cyfrową pracę „An Empire Built on Waste”, stworzoną przy pomocy Midjourney. Projekt stanowi wyraz sprzeciwu artysty wobec fast fashion i jej wpływu na środowisko oraz społeczeństwo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt Enklawa od Lecha

Powstał projekt Enklawa – seria koncertów, która odbędzie się w scenerii ogródków działkowych. Jako pierwszy na koncert zaprasza Sobel. W ramach promocji nawiązano współpracę z magazynem „Działkowiec”.

„Words Are Permanent”: ślady cyberprzemocy trwałe jak tatuaż

Nadużycia słowne w sieci to niestety codzienność, a jednym z jej głównych powodów jest poczucie anonimowości wśród internautów. O tym, jak trwałe ślady pozostawiają takie ataki online, opowiada kampania Fundacji Cybersmile „Words Are Permanent”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reklama, która pomaga w diagnozie

W Chorwacji przystanki autobusowe zamieniono w poczekalnie lekarskie, a cyfrowe billboardy w narzędzia diagnostyczne. Innowacyjna kampania Polikliniki Croatia wykorzystuje technologię komputerowego rozpoznawania obrazu do analizy postawy przechodniów, promując profilaktykę zdrowotną i zwiększając świadomość społeczną na temat problemów z kręgosłupem.

„The Life-Saving Routine” od La Roche-Posay

Marka kosmetyczna La Roche-Posay oraz BETC Paris prezentują akcję „The Life-Saving Routine”, która ma na celu podniesienie świadomości na temat czerniaka.

Mural pachnący truskawkami w Warszawie

W Warszawie pojawił się pachnący mural, który powstał z okazji premiery nowego zapachu Giorgio Armani „Si Passione Red Musk”.

Kolekcja ubrań z logo z lat 90. od Żabki

Żabka prezentuje limitowaną kolekcję ubrań z logo z 1998 roku. W skład kolekcji wchodzą: t-shirt, torba, czapka z daszkiem oraz spodenki. Autorką kolekcji jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka współpracująca z topowymi markami modowymi.

„Pomyśl przed”: kampania o bezpieczeństwie na drodze

Kierowca, pieszy, pasażer, rowerzysta, użytkownik hulajnogi – każdy może znaleźć się w sytuacji, w której drobne uchybienie zmienia się w tragedię. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwo Infrastruktury w nowej kampanii „Pomyśl przed” przypominają, że bezpieczeństwo na drodze zaczyna się od refleksji nad własnym zachowaniem.

„Stolik dla dwojga przeciwko samotności”: przyjdź do restauracji z seniorem i zapłać mniej

4 czerwca w Holandii obchodzony jest Dzień Dziadków, czyli wspólne święto babci i dziadka. Z tej okazji tamtejsza marka spożywcza Oma’s Soep zainaugurowała kampanię społeczną „Stolik dla dwojga przeciwko samotności”, w której wykorzystuje motyw porozumienia międzypokoleniowego. W działania włączyło się 100 restauracji.


„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat” przekonuje Fundacja YES

Fundacja YES rusza z kampanią „(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”. Jej celem jest pokazanie, że nawet nieidealni ludzie mogą zgłaszać swoje projekty, dzięki którym świat dla kobiet będzie lepszy.

„Oblicza weterynarii”: kampania o zdrowiu psychicznym lekarzy zwierząt

W kampanii „Oblicza weterynarii” marka Brit oddała głos lekarzom weterynarii, którzy opowiedzieli m.in. o wypaleniu zawodowym, potrzebie większego zrozumienia ze strony opiekunów zwierząt i miłości do pracy.

„Trening Pierwszego Kontaktu” od Dawida Podsiadło i T-Mobile

W kolejnej odsłonie akcji T-Mobile #BurzymyBariery, Dawid Podsiadło przedstawia Trening Pierwszego Kontaktu i pokazuje, jak drobne zmiany postępowania mogą zmienić relacje z innymi na bardziej przyjazne.

„The Festival Where You Can” na Festiwalu Filmowym w Cannes

Papierosy w kinie to nie tylko rekwizyt – to realne zagrożenie. Wraz ze startem Festiwalu Filmowego w Cannes francuska organizacja ACT w mocnej kampanii edukacyjnej „The Festival Where You Can” ujawnia, jak kino wpływa na młodych widzów. Cel? Zerwać z romantyzowaniem tytoniu na ekranie.

Billboard, z którego możesz zerwać nasiona

W ramach akcji „Unearthed: The Power of Gardening” mieszkańcy i turyści w Londynie mogą przyczynić się do odnowienia miejskich ogrodów. Wszystko dzięki bezpłatnym nasionom rozdawanym przez Bibliotekę Brytyjską.

„Give Us The Finger”, czyli Oura przeciwko ageizmowi w reklamie

Marka Oura przedstawia kampanię „Give Us The Finger”. Spot reklamowy celebruje starzenie się, jednocześnie promując urządzenie do śledzenia parametrów zdrowotnych.

Piłkarze AC Milan z panieńskimi nazwiskami swoich matek na koszulkach

Piłkarze AC Milan oddali hołd matkom – w meczu z Bolonią zagrali w koszulkach z nazwiskami panieńskimi swoich mam. Akcja upamiętniła Dzień Matki, który w tym roku we Włoszech wypadł 11 maja.

PS Suszonki miesiąca: top 27 kreacji kwietnia 2025 [PRZEGLĄD]