Psi ambasador ASICS inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
ASICS w kampanii „Mind’s Best Friend” prezentuje wyniki badania przeprowadzonego między innymi w Polsce, które potwierdza wyjątkową rolę psów w motywowaniu ludzi do codziennej aktywności fizycznej i dbania o zdrowie psychiczne.
„An Empire Built on Waste”: artystyczny protest Morelliego wobec fast fashion
Emanuele (Jane) Morelli opublikował cyfrową pracę „An Empire Built on Waste”, stworzoną przy pomocy Midjourney. Projekt stanowi wyraz sprzeciwu artysty wobec fast fashion i jej wpływu na środowisko oraz społeczeństwo.
Zobacz również
-
#PolecajkiNM cz. 53: raport IKEA „Życie w domu 2024”, Portraits od Google Lab, „Raport Strategiczny Internet 2024/2025”
-
Atrybucja marketingu w usługach B2B jest zepsuta, ale nie wszyscy o tym wiedzą… i to jest problem
-
PrzeglądTygodnia [27.05-02.06.2025]: Best Brands Poland 2025, plakaty o „zaginionych” promują projekt influencerów, dlaczego marki robią cringe na TikToku
Projekt Enklawa od Lecha
Powstał projekt Enklawa – seria koncertów, która odbędzie się w scenerii ogródków działkowych. Jako pierwszy na koncert zaprasza Sobel. W ramach promocji nawiązano współpracę z magazynem „Działkowiec”.
PrzeglądTygodnia [27.05-02.06.2025]: Best Brands Poland 2025, plakaty o „zaginionych” promują projekt influencerów, dlaczego marki robią cringe na TikToku
„Words Are Permanent”: ślady cyberprzemocy trwałe jak tatuaż
Nadużycia słowne w sieci to niestety codzienność, a jednym z jej głównych powodów jest poczucie anonimowości wśród internautów. O tym, jak trwałe ślady pozostawiają takie ataki online, opowiada kampania Fundacji Cybersmile „Words Are Permanent”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklama, która pomaga w diagnozie
W Chorwacji przystanki autobusowe zamieniono w poczekalnie lekarskie, a cyfrowe billboardy w narzędzia diagnostyczne. Innowacyjna kampania Polikliniki Croatia wykorzystuje technologię komputerowego rozpoznawania obrazu do analizy postawy przechodniów, promując profilaktykę zdrowotną i zwiększając świadomość społeczną na temat problemów z kręgosłupem.
„The Life-Saving Routine” od La Roche-Posay
Marka kosmetyczna La Roche-Posay oraz BETC Paris prezentują akcję „The Life-Saving Routine”, która ma na celu podniesienie świadomości na temat czerniaka.
Mural pachnący truskawkami w Warszawie
W Warszawie pojawił się pachnący mural, który powstał z okazji premiery nowego zapachu Giorgio Armani „Si Passione Red Musk”.
Kolekcja ubrań z logo z lat 90. od Żabki
Żabka prezentuje limitowaną kolekcję ubrań z logo z 1998 roku. W skład kolekcji wchodzą: t-shirt, torba, czapka z daszkiem oraz spodenki. Autorką kolekcji jest Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka współpracująca z topowymi markami modowymi.
„Pomyśl przed”: kampania o bezpieczeństwie na drodze
Kierowca, pieszy, pasażer, rowerzysta, użytkownik hulajnogi – każdy może znaleźć się w sytuacji, w której drobne uchybienie zmienia się w tragedię. Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwo Infrastruktury w nowej kampanii „Pomyśl przed” przypominają, że bezpieczeństwo na drodze zaczyna się od refleksji nad własnym zachowaniem.
„Stolik dla dwojga przeciwko samotności”: przyjdź do restauracji z seniorem i zapłać mniej
4 czerwca w Holandii obchodzony jest Dzień Dziadków, czyli wspólne święto babci i dziadka. Z tej okazji tamtejsza marka spożywcza Oma’s Soep zainaugurowała kampanię społeczną „Stolik dla dwojga przeciwko samotności”, w której wykorzystuje motyw porozumienia międzypokoleniowego. W działania włączyło się 100 restauracji.
„(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat” przekonuje Fundacja YES
Fundacja YES rusza z kampanią „(Nie)idealni ludzie tworzą lepszy świat”. Jej celem jest pokazanie, że nawet nieidealni ludzie mogą zgłaszać swoje projekty, dzięki którym świat dla kobiet będzie lepszy.
„Oblicza weterynarii”: kampania o zdrowiu psychicznym lekarzy zwierząt
W kampanii „Oblicza weterynarii” marka Brit oddała głos lekarzom weterynarii, którzy opowiedzieli m.in. o wypaleniu zawodowym, potrzebie większego zrozumienia ze strony opiekunów zwierząt i miłości do pracy.
„Trening Pierwszego Kontaktu” od Dawida Podsiadło i T-Mobile
W kolejnej odsłonie akcji T-Mobile #BurzymyBariery, Dawid Podsiadło przedstawia Trening Pierwszego Kontaktu i pokazuje, jak drobne zmiany postępowania mogą zmienić relacje z innymi na bardziej przyjazne.
„The Festival Where You Can” na Festiwalu Filmowym w Cannes
Papierosy w kinie to nie tylko rekwizyt – to realne zagrożenie. Wraz ze startem Festiwalu Filmowego w Cannes francuska organizacja ACT w mocnej kampanii edukacyjnej „The Festival Where You Can” ujawnia, jak kino wpływa na młodych widzów. Cel? Zerwać z romantyzowaniem tytoniu na ekranie.
Billboard, z którego możesz zerwać nasiona
W ramach akcji „Unearthed: The Power of Gardening” mieszkańcy i turyści w Londynie mogą przyczynić się do odnowienia miejskich ogrodów. Wszystko dzięki bezpłatnym nasionom rozdawanym przez Bibliotekę Brytyjską.
„Give Us The Finger”, czyli Oura przeciwko ageizmowi w reklamie
Marka Oura przedstawia kampanię „Give Us The Finger”. Spot reklamowy celebruje starzenie się, jednocześnie promując urządzenie do śledzenia parametrów zdrowotnych.
Piłkarze AC Milan z panieńskimi nazwiskami swoich matek na koszulkach
Piłkarze AC Milan oddali hołd matkom – w meczu z Bolonią zagrali w koszulkach z nazwiskami panieńskimi swoich mam. Akcja upamiętniła Dzień Matki, który w tym roku we Włoszech wypadł 11 maja.
PS Suszonki miesiąca: top 27 kreacji kwietnia 2025 [PRZEGLĄD]