Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin: „Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni”
Towarzystwo GEST oraz G.F. Darwin w kampanii „Chcemy być sobą. Zwyczajni, Niezwyczajni” pokazują problemy i wyzwania, z którymi codziennie muszą mierzyć się osoby z niepełnosprawnościami. Spoty powstałe w ramach akcji skupiają się również na kwestiach moralnych oraz stereotypach panujących w społeczeństwie.
Poznaliśmy pierwszy zwiastun gry „Wiedźmin IV”
Podczas tegorocznej gali rozdania nagród The Game Awards studio CD PROJEKT RED zaprezentowało pierwszy filmowy zwiastun swojej najnowszej produkcji – „Wiedźmin IV”, dotychczas znanego pod kryptonimem Polaris.
Zobacz również
Świąteczna reklama Allegro: „Dobry duch”
W sieci pojawiła się tegoroczna reklama gwiazdkowa Allegro „Dobry duch”. Platforma e-commerce konsekwentnie przekonuje, że w święta najważniejsze są relacje międzyludzkie.
A jeśli szukasz więcej chwytających za serce bożonarodzeniowych reklam z 2024 roku, zajrzyj do naszego gwiazdkowego przeglądu.
Fundacja Nowej Wspólnoty x Michał Żebrowski: „Dogadajmy się w Święta”
Jak rozmawiać w Święta, by się nie pokłócić? Z pomocą przychodzi Fundacja Nowej Wspólnoty i jej akcja „Dogadajmy się w Święta!”. W spocie wzorowanym na kultowej już „scenie z karteczkami” z filmu „To właśnie miłość” wystąpił Michał Żebrowski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
OTOZ Animals: „Strzel kasą na zwierzaki”
Stowarzyszenie OTOZ i Kierunek Kreatywny ruszyły z kampanią „Strzel kasą na zwierzaki”, której celem jest zebranie funduszy na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Discidius: „Jesteś tylko głosem”
„Jesteś tylko głosem” to kampania społeczna, której celem jest uświadomienie ludziom trudności, z jakimi mierzą się pracownicy call center. Spot ukazuje realia pracy w branży, ze szczególnym uwzględnieniem problemu dyskryminacji kobiet. Za akcję odpowiada firma Discidius.
Fundacja Avalon: „Epoka Dostępności”
Dla 5 milionów Polaków z różnymi rodzajami niepełnosprawności brak dostępności jest codziennością. Fundacja Avalon chce pożegnać nierówności i sprawić, by bariery przeszły do historii. W ramach siódmej już ogólnopolskiej kampanii społecznej – „Epoka Dostępności” – zachęca do zaangażowania się w walkę o dostępność, która leży w interesie nas wszystkich.
MultiSport: „Sportkrastynacja”
34% Polaków nie podejmuje żadnej aktywności fizycznej w ciągu miesiąca. Benefit Systems diagnozuje podejście Polaków do sportu jako sportkrastynację. Ruszyła kampania o tej samej nazwie, która ma na celu oswajanie aktywności fizycznej metodą małych kroków i prezentowaniem praktycznych wskazówek na to, jak ruszać się częściej.
Powerade: „The Athletes Code”
Marka Powerade dodała do umów ze sportowcami poprawkę, która daje im możliwość wstrzymania się od działań związanych ze współpracą na rzecz zadbania o swoje zdrowie psychiczne bez poniesienia żadnych konsekwencji. Kampania nosi tytuł „The Athletes Code”.
Święty Mikołaj tym razem wybiera Pepsi
Pepsi nadal skupia się na działaniach marketingowych wymierzonych w ich głównego rywala, czyli Coca-Colę. Tym razem marka zaprezentowała akcję, w której Święty Mikołaj wybiera właśnie ich napój.
Apple: „Heartstrings”
W związku z nadchodzącą Gwiazdką Apple opublikowało w sieci klip „Heartstrings” (pol. „Struny serca”). Historia niedosłyszącego ojca chwyta za serce i pokazuje, że technologia może iść w parze z kreowaniem wspomnień.
Fundacja Słonie na Balkonie: „Rozmowy o stracie”
Fundacja Słonie na Balkonie, od lat wspierająca dzieci po traumie, rusza z kampanią „Rozmowy o stracie”, której celem jest zwiększenie świadomości społecznej na temat trudności dzieci, które przeżyły stratę bliskiej osoby.
Świąteczne prezenty od Fru.pl
Po wakacyjnym sukcesie eventu na warszawskim lotnisku Fru.pl powraca z akcją w świątecznej odsłonie. Marka tym razem zaskoczyła wracających z podróży na krakowskim lotnisku.
Amnesty International: „Write for Rights”
W ramach tegorocznej odsłony akcji „Write for Rights” związanej z Międzynarodowym Dniem Praw Człowieka Amnesty International pokazuje siłę słowa pisanego. Jak się okazuje, czasem jedna litera może zmienić znaczenie całego tekstu.
Johnnie Walker: „Strong Are The Women”
„Strong Are The Women” to kampania marki whisky Johnnie Walker, która ma zwrócić uwagę odbiorców na potencjał kobiet. Na co dzień często pomijany i umniejszany, w rzeczywistości jest motorem napędowym wyjątkowych działań. W klipie, którego scenariusz wykorzystuje m.in. wiele seksistowskich stwierdzeń, wystąpiła brazylijska aktorka Alice Braga.
Soup Kitchen London x Just Eat: „Homeless Delivery”
Londyńska organizacja charytatywna Soup Kitchen London połączyła siły z platformą do zamawiania jedzenia Just Eat. W ramach akcji „Homeless Delivery”, w okresie przedświątecznym można złożyć zamówienie na wirtualny posiłek i w ten sposób przekazać darowiznę finansową na rzecz osób w kryzysie bezdomności.
Airbnb włącza się w promocję filmu „Gladiator II”
W nawiązaniu do kinowej premiery filmu „Gladiator II”, Airbnb zaprasza do rzymskiego Koloseum, w celu wzięcia udziału w doświadczeniu opartym o walkę gladiatorów. To niecodzienny sposób promocji, łączący świat filmu i turystyki.
KFC: „Jingle Your Tastebuds”
KFC Singapore zmieniło klasyczną wersję piosenki „Jingle Bells” w melodię, przy produkcji której wykorzystano technologię neuromarketingową Sonic Seasoning. Ma ona sprawić, że potrawa lepiej zasmakuje klientom.