Paczkomaty ratujące życie od InPost
InPost w ramach wspólnej inicjatywy z Centrum Ratownictwa zainstaluje nawet 100 stacji Helpbox 365. Każda jest wyposażona w defibrylator AED.
Zobacz również
Ilustracje o adopcji
Warszawskie Schronisko na Paluchu wykorzystuje sztukę, by mówić o adopcji i realnym wsparciu zwierząt. W ramach akcji „Ilustratorki i ilustratorzy dla Palucha” co miesiąc w centrum stolicy powstaje nowa, wielkoformatowa praca edukacyjna.

Województwo Podlaskie (jak) na wielkim ekranie
Województwo Podlaskie ruszyło z kampanią kreatywną nawiązującą do klasyków kinowych, a zachęcającą do udziału w trwających konsultacjach społecznych w sprawie ochrony Puszczy Białowieskiej. Sprawdź, jak powstawała ta filmowa akcja w naszym cyklu #OdKulis.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania jeansów od American Eagle
Sydney Sweeney promuje jeansy American Eagle w kampanii „Sydney Sweeney has great jeans” – a właściwie „genes”. Slogan wywołał lawinę oskarżeń o eugenikę i rasowy podtekst, jednocześnie podnosząc wartość marki o 10-15%. A co o tej akcji sądzą eksperci? Przekonaj się >> TUTAJ.
„Daj się odkryć” na przekór łuszczycy
Łuszczyca dotyka ponad 1 miliona Polaków, jednak wciąż pozostaje niedostatecznie zrozumiana i silnie stygmatyzowana. Chorzy na nią bywają wykluczani, zawstydzani i pomijani. Kampania „Daj się odkryć” po raz kolejny przypomina, że ich codzienność to nie tylko zmaganie się z objawami, ale też z oceną otoczenia. O kulisach tej kampanii przeczytasz >> TUTAJ.
Naczynie na klopsiki od IKEA
IKEA i szwedzki designer Gustaf Westman wspólnie wprowadzają do oferty sklepu coś, czego jeszcze nie było – porcelanowy talerz dedykowany… szwedzkim klopsikom. To pierwsza zapowiedź pełnej, 12-elementowej kolekcji, która zadebiutuje na półkach we wrześniu 2025 r.
Lacoste: koza zamiast aligatora
Lacoste zamienia krokodyla w… kozę. Francuska marka, od lat związana z Novakiem Djokoviciem, w przededniu US Open oddaje hołd jego niezwykłym osiągnięciom.
„Twój wujek i Chat GPT na grzybach”: Sztuczna Polska przestrzega przed bezkrytycznym korzystaniem z AI
Na koncie @sztuczna_polska na Instagramie pojawił się krótki reels, który komentuje zjawisko bezkrytycznego korzystania z AI w satyryczny sposób. Przeczytaj o szczegółach >> TUTAJ.
Marynarka wojenna RP króluje w social mediach
Marynarka Wojenna RP zaskakuje w social mediach. W kampanii #StaćCięNaTakieRyzyko żołnierze przypominają o roli granic morskich, a viralowy trend „aura farming” na ORP Orzeł pokazuje, że wojsko potrafi mówić językiem internetu.
Strój na WF w nowej odsłonie
64% dziewcząt w UK rezygnuje z uprawiania sportu przed ukończeniem 16. roku życia. Jednak, według badania ASICS, zmiany w obowiązującym w szkołach stroju na WF mogłyby znacząco zmniejszyć ten problem. Przeczytaj o pomyśle sportowej marki na to, jak powinien wyglądać żeński strój na WF.
„Jeśli dasz mi telefon, to…”
Dzieci same mówią, co naprawdę oznacza wczesny dostęp do smartfona. Kampania „Jeśli dasz mi telefon, to…” wstrząsa szczerością i pokazuje ukryte koszty cyfrowego dzieciństwa.
„Dzięki za dobry basket”
Z okazji tegorocznego Eurobasketu 2025, Polski Związek Koszykówki i ORLEN przygotowali specjalny spot „Dzięki za dobry basket”. Narratorem i autorem tekstu jest O.S.T.R., artysta od lat związany z basketem.
Natalia Bukowiecka: delikatna nie znaczy słaba
Natalia Bukowiecka, polska lekkoatletka, została ambasadorką kampanii marki Always pod hasłem „Delikatna nie znaczy słaba”. Inicjatywa ma na celu zmianę sposobu postrzegania kobiecej siły.
Dekada gwarancji od TATUUM
TATUUM mówi: TUUGETHER FOREVER. Od 1 września 2025 r. marka wdraża dziesięcioletnią gwarancję na ubrania połączoną z usługą dożywotniego serwisu dla członków swojego klubu lojalnościowego.
Jak mikroplastik zagraża męskiej płodności
Duńska organizacja Plastic Change podczas globalnej konwencji o plastiku ruszyła z kampanią parodiującą reklamy Calvina Kleina, by zwrócić uwagę na mikroplastik zagrażający męskiej płodności.
Betclic w chmurach
Kolejna odsłona akcji „Kibicem się jest” od Betclic pozwoliła kibicom dosłownie wznieść się ku niebu. Na wysokości 50 metrów firma zorganizowała posiłek w chmurach.
Emocjonalny klip od Taco Hamingwaya
„Pokaż mi swoich przyjaciół, a powiem ci, kim jesteś”. Taco Hemingway wystąpił na BitterSweet Festivalu, gdzie oprócz pełnego największych hitów koncertu, pokazał publiczności też klip „Self-Made?”. To projekt o tym, jak ważni są nasi bliscy i ludzie, których spotykamy przez całe życie.
Laboubou od Fairy
Fairy, chcąc wyróżnić się wśród innych marek detergentów, wykorzystało popularność Labubu i stworzyło własną wersję maskotki.
Tilda Swinton tańczy dla Gentle Monster
Gentle Monster nie sprzedaje tylko okularów – sprzedaje doświadczenie na pograniczu mody, sztuki i performance’u. W kampanii „BOLD” Tilda Swinton prowadzi widza w surrealistyczny świat, w którym reklama wygląda jak kino, a taniec staje się językiem marki.
Samuel L. Jackson opowiada o farmach wiatrowych
Vattenfall i Samuel L. Jackson zaskakują kampanią „Wind Farmed Seaweed Snacks”. Aktor udowadnia, że farma wiatrowa może dawać nie tylko energię, ale i smak przyszłości w postaci przekąsek z wodorostów.
Niespodzianka w Cincinnati
Jannik Sinner, Aryna Sabalenka, Iga Świątek i Carlos Alcaraz spełnili marzenia niejednego fana i spotkali się z kibicami w ramach projektu-niespodzianki. Akcja „The Memory of a Lifetime” miała miejsce podczas turnieju Cincinnati Open.
Na przekór trendom
W sercu reklamowego chaosu, na Times Square, pojawiły się minimalistyczne billboardy startupu Cluely. To biały ekran z czarnym napisem: „hi i’m roy im 21 / this was very expensive / pls buy my thing”. Bez CGI i efektów specjalnych, a wciąż przyciąga wzrok.
Ekspres do kawy czy komputer?
Aby ominąć cła, firma De’Longhi wraz z agencją LOLA MullenLowe zamieniły flagowy ekspres marki na komputer. Niemożliwe? Możliwe, a w dodatku skuteczne.
Głosówki od czworonogów
W kampanii „Feliz día del AMI”, zrealizowanej z okazji Dnia Przyjaźni, połączono wzruszenie z nowoczesną technologią. Efekt? Psy przemówiły ludzkim głosem dzięki sztucznej inteligencji.
Koci Mrraj
WHISKAS® prezentuje kampanię „Koci Mrraj”, która jest polską odsłoną globalnego konceptu „Purradise™”.