Podlaskie zwierzaki ponownie zachęcają do noszenia kasku
Agencja White Bits przygotowała dla marki Podlaskie drugą odsłonę popularnej kampanii online „W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem”. Akcja wystartowała w pierwszy dzień wakacji.
Zobacz również
„Koalicja Przeciwko Samotności”: Joanna Przetakiewicz rusza z kampanią dotyczącą męskiego osamotnienia
15 osób – tyle popełnia w Polsce samobójstwo każdego dnia. Badania pokazują, że aż 12 z nich to mężczyźni. Te dane stanowią punkt wyjścia dla akcji „Koalicja Przeciwko Samotności”, której pomysłodawczynią jest Joanna Przetakiewicz-Rooijens. Cel? Zwrócenie uwagi na plagę osamotnienia w społeczeństwie.
„Praca z korzyścią dla wszystkich”: OLX Praca pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Nie porzucaj, też mam uczucia!”: przedwakacyjna kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami
Rusza tegoroczna edycja kampanii „Nie porzucaj!” Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Akcja ma uświadomić opiekunów psów, jak bardzo czworonogi przywiązują się do swoich ludzkich rodzin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Auchan Polska wprowadza w Poznaniu wózki sklepowe do przewożenia psów
Auchan Polska umożliwia właścicielom psów zrobienie zakupów z większym pupilem. W trzech hipermarketach Auchan w Poznaniu firma udostępniła klientom w formie testu specjalne wózki do transportu czworonogów, dostosowane do ich wagi (maksymalnie do 10 kg lub do 25 kg).
„Satysfakcja”: Komfort tworzy kampanię reklamową przy użyciu technologii 3D i AI
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort, oparta o nową platformę komunikacyjną „Satysfakcja”. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii 3D i AI powstały nieszablonowe, fotorealistyczne spoty wideo, które przyciągają wzrok i zapadają w pamięć. Produkcja teledysku o długości 2,5 minuty, na który składa się 9 reklam z około 120 dynamicznymi ujęciami w 16 unikalnych scenografiach – została w całości zrealizowana w silniku do tworzenia gier Unreal Engine, co pozwoliło na osiągnięcie niespotykanego dotąd realizmu i głębi obrazu.
„Life extending stickers”: Makro wprowadziło etykiety, które pokazują, jak wykorzystać nawet najbardziej dojrzałe owoce i warzywa
Kolumbijskie oddziały sieci sklepów Makro wprowadziły specjalne naklejki przedłużające życie owoców i warzyw (life extending stickers). Wszystko po to, aby ograniczyć zjawisko marnowania żywności wśród klientów.
„Czy to przynajmniej miasto?” Spot antyreklamowy promuje Oslo
Oslo postawiło na nietypową formę reklamy, która szybko stała się viralem. Główny bohater wideo zapewnia: „Nie przyjechałbym tu” – a to jedynie zapowiedź zgryźliwego humoru.
#MenToBeHealthy: akcja, dzięki której męskie zdrowie przestaje być tematem tabu
#MenToBeHealthy to akcja, której celem jest zwrócenie uwagi na problemy zdrowotne często ignorowane przez mężczyzn. Dzięki przykuwającym wzrok grafikom przedstawiciele Pathkind Labs chcą sprawić, że męskie zdrowie przestanie być tematem tabu.
„Akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze”: Kuba Błaszczykowski w reklamie Rossmanna
Rusza kolejna odsłona kampanii Rossmanna promującej ideę self-care. Tym razem głównym bohaterem reklamy jest Jakub Błaszczykowski.
„Pierwsza pomoc to prosta sprawa” przekonują Wojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43 w spocie CANAL+
CANAL+ przygotował kampanię, która ma uświadomić, jak istotne dla uratowania czyjegoś życia jest pierwsze dziesięć minut od wypadku. W spocie wystąpili Wojciech Chmielarz, Michał Marszał, Pigout i Yanek43. Wideo jest częścią promocji nowego serialu „Prosta sprawa”.
„Give Up For Good”: Australia walczy z wapowaniem oraz paleniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych
Po raz pierwszy w historii australijski rząd w ogólnokrajowej kampanii reklamowej „Give Up For Good” zwraca uwagę na szkodliwość wapowania oraz palenia tradycyjnych wyrobów tytoniowych. Zaostrzeniu uległy także przepisy.
„Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”: kampania Answear.com podpowiada jak radzić sobie z przebodźcowaniem
Platforma sprzedażowa Answear.com prowadzi kampanię zatytułowaną „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”. Jej głównym celem jest wspieranie społeczności w walce z przebodźcowaniem.
„Chwal dzień przed zachodem słońca”. Magnum zachęca, by patrzeć na świat w pozytywnym świetle
Marka Magnum porusza temat codziennych przyjemności i zachęca swoich konsumentów do budowania pozytywnego mindsetu. W ramach kampanii „Magnum inspiruje przyjemnością”, zmieniono znane polskie przysłowia na takie, które kojarzą się bardziej pozytywnie niż oryginały, oraz nagrano dwa odcinki podcastu o wpływie przyjemności na dobrostan psychiczny człowieka.
„Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa
Warszawa rozkwitła w ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Bridgertonowie”, dostępnego na platformie Netflix. W stolicy pojawiły się podświetlane nośniki wypełnione kwiatami. Za realizację odpowiada Warexpo.
HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok
16 czerwca br. premierę miał drugi sezon serialu „House of the Dragon” (pol. „Ród smoka”). Sieć HBO, w ramach promocji, umieściła na szczycie Empire State Building ogromnego smoka przypominającego serialowego Vhagara, należącego do królowej Visenyi Targaryen.
IKEA sprowadza lato do Szwecji. W Sztokholmie zainstalowano olbrzymie lustro, dzięki któremu słońce dotrze do wszystkich restauracji
Lato w Sztokholmie nie gwarantuje dużej ilości słońca. Wie o tym IKEA, która postanowiła to zmienić i w tym celu zainstalowała w centrum szwedzkiej stolicy lustro sterowane nadajnikiem GPS.
„Bezpieczny powrót”: kampania SEXEDPL przeciwdziałająca przemocy
Letnia odsłona kampanii społecznej SEXEDPL pt. „Bezpieczny powrót” zwraca uwagę na bezpieczeństwo i reagowanie na przemocowe zachowania, które nasilają się w okresie okołowakacyjnym. W ramach akcji nagłaśniana jest również rola Antyprzemocowej Linii 70 720 020.
„Guess who won”: Unilever zachęca najmłodszych do brudzenia się podczas uprawiania sportu
Jak zachęcić dzieci do uprawiania sportu? Firma Unilever uznała, że najlepiej zrobi to, przekonując, że… brud jest dobry. „Dirt Is Good” projekt Unilever, w którego skład wchodzi m.in. kampania „Guess who won”, promująca angażowanie się w sportowe rozgrywki.
Zwierzęta ze schroniska głównymi bohaterami katalogów „Cat-alogue” i „Dog-alogue” od sieci IKEA
IKEA UK i Woodgreen Association połączyły siły i stworzyły katalogi, w których kolekcję mebli oraz akcesoriów dla pupili reklamują zwierzęta ze schroniska.
„Ratujmy małe łapki”: Purina pomaga chronić psie łapy przed nagrzanym asfaltem
Marka karmy dla zwierząt Purina postanowiła walczyć z oparzeniami psich łap powodowanymi rozgrzanym asfaltem. Stworzyła nadruki na chodniki, które zmieniają kolor, gdy temperatura sięga 27°C.
„This is not a home”: kampania IKEA i fundacji Save the Children dotycząca kryzysu bezdomności
IKEA Australia i organizacja Save the Children zorganizowały kampanię pt. „This is not a home”. Pokazują w niej warunki życia osób dotkniętych kryzysem bezdomności m.in. ze względu na przemoc domową.
OK Boomer, przywróćmy lasy Ziemi! Z okazji Światowego Dnia Środowiska Naturalnego ONZ przypomniała o ochronie ekosystemu
Z okazji obchodzonego 5 czerwca Światowego Dnia Ochrony Środowiska, przedstawiciele Programu Środowiskowego ONZ przypominają w sieci o tym, że nasza planeta potrzebuje ochrony. Na grafikach zwracają się bezpośrednio do reprezentantów różnych generacji.
Tillamook iScreen, czyli rozwiązanie, które pomoże ukryć lody w zamrażarce
Firma Tillamook wprowadziła na rynek Tillamook iScreen, czyli urządzenie, które sprawia, że to, co znajduje się za nim, staje się niewidzialne. Produkt powstał z okazji Narodowego Dnia Lodów Czekoladowych z myślą o miłośnikach tego przysmaku, którzy nie chcą dzielić się nim ze swoimi domownikami.
„Komentowaliście kiedyś po zażyciu kofeiny, chłopaki?” – ELEVEN SPORTS parodiuje kontrowersyjny spot organizacji Gromda
Dziennikarze Eleven Sports sparodiowali kontrowersyjny spot Gromdy, by zaprosić widzów do oglądania żużla. Przedstawiciele organizacji są oburzeni wykorzystaniem pomysłu.
„Dzień Taty/Śrubki”: kampania IKEA w humorystyczny sposób opowiada o skręcaniu mebli przez ojców
Z okazji Dnia Ojca IKEA opublikowała reklamę, w której tłumaczy tatom proces składania mebli. Żeby nie było nudno, odwołuje się do sytuacji z życia codziennego. I robi to celnie.
„Silhouettes”: kampania fundacji Melanoma Fund przypomina o konieczności ochrony przed słońcem podczas uprawiania sportu
Sport to zdrowie, o ile uprawiasz go z umiarem i rozwagą. Przypomina o tym kampania „Silhouettes”. Fundacja Melanoma Fund zwraca w niej uwagę na to, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna podczas uprawiania sportu na dworze.
„The Rooms That Remain”: kampania, która mówi o samobójstwach wśród młodzieży
„The Rooms That Remain” to kampania społeczna organizacji Youthline i grupy non-profit PleaseStay Movement, która zwraca uwagę na rosnącą skalę samobójstw wśród młodych osób w Singapurze. Akcji towarzyszą grafiki, na których widać pokoje pozostawione przez samobójców.
W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu
Kto tak naprawdę króluje w domu? Marka Nutritec Cat uważa, że… koty. Zgodnie z tym przekonaniem powstała kampania, w której to pupile zajmują miejsce na tronie.
„AI & Me”: jak widzi nas sztuczna inteligencja?
„AI & Me” to instalacja będąca próbą odpowiedzi na pytanie o to, co wie o nas sztuczna inteligencja. Maszyna ocenia ludzi na podstawie wyglądu, a jej powstanie ma być pretekstem do rozmowy o etycznym wymiarze istnienia AI w naszym życiu.
#FollowingWildfire: AI skanuje zdjęcia w social mediach i pomaga wykryć zagrożenie pożarowe
Tentree oraz Dentsu Creative Canada stworzyły narzędzie, które ma pomóc w proaktywnej walce z pożarami. Follow Wildfire wykorzystuje sztuczną inteligencję do identyfikowania dymu oraz płomieni na grafikach publikowanych w mediach społecznościowych.
PS Suszonki miesiąca: top 30 kreacji maja 2024 [PRZEGLĄD]
Przez cały miesiąc mogliście obserwować ciekawe kreacje reklamowe znanych marek. Dziś przygotowaliśmy przegląd najlepszych suszonek, które obiegły internet w maju 2024 roku.