Swarovski i inne marki, które urzekają wyglądem swoich sklepów [PRZEGLĄD]

Swarovski i inne marki, które urzekają wyglądem swoich sklepów [PRZEGLĄD]
Czym zachęcić klientów do odwiedzenia sklepu stacjonarnego? Poza dostępnością produktów, warto czasami wzbogacić ich doświadczenia zakupowe. W jaki sposób? Sprawdź przegląd sklepów, które wyróżniają się zarówno wyglądem, jak i innymi urozmaiceniami.
O autorze
2 min czytania 2024-04-04

Jedne zachwycają pięknym wnętrzem, inne rozwiązaniami technologicznymi – jak mogą wyglądać współczesne sklepy? Czym przykuwają uwagę klientów?

Swarovski czaruje wyglądem

Swarovski kontynuuje ewolucję swojej marki i zmienia wizerunek kolejnego sklepu detalicznego. Tym razem transformacji uległ oddział w Westfield Mokotów. Projekt ma oddawać hołd mieniącemu się pięknu kryształu, jednocześnie odzwierciedlając urzekający urok Warszawy. Sklep jest utrzymany w niebieskim kolorze Swarovski, który reprezentuje siłę życiową wody – integralnego elementu w produkcji kryształów. Poza tym, poszczególne obszary sklepu utrzymane są w charakterystycznych dla marki odcieniach różu, błękitu, żółci i zieleni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Luksusowe wnętrze wypełnia również piękna gra świateł, które odbija się od metalicznych wykończeń, szkła oraz chromowanych czy aksamitnych elementów całej przestrzeni handlowej. Na ścianach znajdują się także ośmiokątne półki, które również nawiązują do kryształów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online

Szanghajski Heyshop został zaprojektowany przez chińskie studio projektowe Daylab. Produkty, które są tam sprzedawane wybierane są na podstawie aktualnych trendów w zakupach online.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wystrój butiku został zaprojektowany w iście futurystyczny sposób. Na półkach sklepowych nie znajdziemy wielu rzeczy. Produkty wyeksponowane są na specjalnych wyświetlaczach. Jeśli klient zdecyduje się na zakup, zostają one przyniesione z magazynu. 

Sklep i kawiarnia w jednym

W Amsterdamie istnieje butik marki Tommy Hilfiger, który łączy w sobie nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz interesującą architekturę. Wewnątrz butiku znajduje się wiele interaktywnych i dotykowych wyświetlaczy, które mają za zadanie ułatwić klientom robienie zakupów. Oprócz standardowych zakupów, klienci mogą odpocząć i skorzystać z usług The People’s Place, czyli własnej markowej kawiarnii Tommy’ego Hilfigera.

Cyfrowe dzieła sztuki

Luksusowa włoska marka Salvatore Ferragamo posiada nowoczesny koncept w jednej z nowojorskich dzielnic. Sklep opiera się głównie na nowoczesnych technologiach. Na klientów czeka specjalne stoisko, przy którym mogą zaprojektować własne trampki. Opracowane we współpracy ze studiem De-Yan hologramy wyświetlają na dwumetrowej ścianie obuwie bezpośrednio podczas procesu projektowania. 

PS Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia [BADANIE]

Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55 proc. rodaków chce jej zaostrzenia, żeby zrobić tańsze zakupy na święta [BADANIE] Według badania „Świąteczne Wydatki Polaków. Edycja 2024” UCE RESEARCH i Grupy Offerista, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej między dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy.