Od teraz aplikację można zainstalować na urządzeniach pracujących na systemie Android.
Join the elite
Wystarczy kilka kliknięć, by rozpocząć intrygującą i niezwykle angażującą grę, w której stawką jest zdobycie tytułu „Royals”. Wykorzystując dynamiczne interakcje aplikacja dobiera atrakcyjne dla danego użytkownika osoby i prezentuje je w specjalnie opracowanych paczkach znajomych. Użytkownicy przyznają sobie wzajemnie punkty, budując relacje i wspinając się na kolejne poziomy. Cel jest jeden: osiągnięcie elitarnego statusu Royals, czyli dojście do ostatniego, dziesiątego poziomu, do którego obecnie należy zaledwie 2 proc. wszystkich użytkowników aplikacji. To dla nich organizowane są zamknięte, luksusowe wydarzenia i przygotowane są atrakcyjne nagrody i niespodzianki.
Zobacz również
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że w krótkim czasie udało nam się stworzyć produkt idealnie dopasowany do preferencji naszej grupy docelowej. Po sukcesie wersji udostępnionej na systemie iOS niezwłocznie podjęliśmy decyzję o nowym wdrożeniu i udostępnieniu wciągającego świata gry Royals App także użytkownikom Androida – mówi Tomasz Henel, CEO Royals App. – Już teraz z niecierpliwością czekamy na wydarzenia, które zaplanowaliśmy dla wyjątkowej społeczności Royals – dodaje.
Społeczność się rozrasta
Dotychczasowi użytkownicy aplikacji na platformie iOS, na której wystartowała Royals App wygenerowali aż 420 tysięcy wzajemnych powiązań. Z aplikacji korzystają celebryci i influencerzy, a wzrastająca dynamicznie liczba użytkowników Royals App pokazuje, że połączenie funkcji znanych z Instagrama i Tindera w angażującą grę jest odpowiedzią na oczekiwania grupy docelowej. Wraz z premierą wersji na Androida producent wprowadził nowe, zwiększające atrakcyjność aplikacji, funkcje. Użytkownicy Royals App mogą m.in. obdarowywać się prezentami i korzystać z intuicyjnych podpowiedzi, jak rozpocząć rozmowę z interesującą ich osobą.
Nie tylko online
Celem twórców Royals App jest stworzenie społeczności o podobnych zainteresowaniach i preferencjach, która wykroczy poza ramy wirtualnego świata. Posiadacze statusu Royals będą spotykać się na elitarnych imprezach w największych miastach w kraju i zagranicą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing