Kampania „Świat, w którym się nie boisz” pokazuje, jak kobiety – w obawie przed przemocą – podejmują na co dzień liczne środki ostrożności: noszenie zbyt luźnych ubrań, trzymanie kluczy w dłoni, unikanie butów na obcasie czy symulowanie rozmów telefonicznych. Te z pozoru drobne gesty są przejawem głębokiego problemu – życia w ciągłej gotowości, zamiast w poczuciu bezpieczeństwa.
Historie i insighty przedstawione w kampanii zostały zebrane od społeczności Fundacji w mediach społecznościowych. Bazują na prawdziwych przykładach zachowań kobiet.
Zobacz również




Feminoteka deklaruje, że dzięki środkom z 1,5% podatku będzie dalej walczyć o świat, w którym kobiety nie muszą się bać.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Za kreację i realizację odpowiada agencja Kierunek Kreatywny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa do końca okresu rozliczeń podatkowych i będzie obecna w przestrzeni miejskiej (outdoor, LED) oraz online, na kanałach social media Feminoteki.
Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko