„Świat, w którym się nie boisz”: Fundacja Feminoteka o problemie molestowania w przestrzeni publicznej

„Świat, w którym się nie boisz”: Fundacja Feminoteka o problemie molestowania w przestrzeni publicznej
Fundacja Feminoteka ruszyła z kampanią, której celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem molestowania seksualnego w przestrzeni publicznej, a dodatkowo zachęcenie do przekazania 1,5% podatku na rzecz działania Fundacji.
O autorze
1 min czytania 2025-04-08

Kampania „Świat, w którym się nie boisz” pokazuje, jak kobiety – w obawie przed przemocą – podejmują na co dzień liczne środki ostrożności: noszenie zbyt luźnych ubrań, trzymanie kluczy w dłoni, unikanie butów na obcasie czy symulowanie rozmów telefonicznych. Te z pozoru drobne gesty są przejawem głębokiego problemu – życia w ciągłej gotowości, zamiast w poczuciu bezpieczeństwa.

Historie i insighty przedstawione w kampanii zostały zebrane od społeczności Fundacji w mediach społecznościowych. Bazują na prawdziwych przykładach zachowań kobiet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Feminoteka deklaruje, że dzięki środkom z 1,5% podatku będzie dalej walczyć o świat, w którym kobiety nie muszą się bać.

Za kreację i realizację odpowiada agencja Kierunek Kreatywny.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania potrwa do końca okresu rozliczeń podatkowych i będzie obecna w przestrzeni miejskiej (outdoor, LED) oraz online, na kanałach social media Feminoteki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji o kampanii znajduje się na stronie.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Tak brzmi początek przemocy”: Fundacja Feminoteka mówi o przejawach przemocy seksualnej