Świąteczny spot Piątnicy zostanie wyemitowany w 2 specjalnych blokach reklamowych – 12 grudnia o 19:20 na antenie TVN i 24 grudnia o godz. 18:00 w telewizji PULS. W ten sposób marka Piątnica przyłącza się do pomocy potrzebującym w okresie świątecznym.
Zobacz również
Projekt #TVNpomagajmysobie odpowiada na bieżące problemy branży HoReCa, w tym restauracji, jednocześnie dając szansę najuboższym na ciepły, pełnowartościowy posiłek. W ramach akcji #PulsSeniorom realizowanej przez TV PULS przekazane zostanie wsparcie dla osób starszych i samotnych.
#TVNpomagajmysobie
Inicjatywa TVN łączy pomaganie osobom potrzebującym ze wsparciem restauracji, które w wyniku obostrzeń związanych z pandemią dotknięte zostały dużymi ograniczeniami w prowadzonej działalności. Wpłynęło to na trudną sytuację całej branży HoReCa – wiąże się ze spadkiem dochodów, obniżaniem pensji pracowników, prowadzi do redukcji etatów czy zamykania lokali. Skutki pandemii odczuwane są także przez dostawców związanych z branżą – producentów i dystrybutorów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– HoReCa jest ważnym segmentem działalności OSM Piątnica, dlatego poprzez udział w projekcie i obecność w specjalnym bloku reklamowym pomagamy realizować cele akcji #TVNpomagajmysobie, wspierając jednocześnie naszych partnerów biznesowych z branży gastronomicznej – mówi prezes OSM Piątnica Zbigniew Kalinowski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach inicjatywy #TVNpomagajmysobie restauracje, które zgłosiły się do udziału w akcji i zostaną wybrane, otrzymają zamówienia na przygotowanie w okresie świątecznym ciepłych posiłków dla ubogich. Dostawy będą realizowane w dniach 14 – 24 grudnia. Każda wybrana restauracja będzie przygotowywać 50 posiłków dziennie przez 11 dni oraz po 50 dań świątecznych – na każdy z 2 dni Bożego Narodzenia. Wyboru restauracji dokonują organizacje charytatywne współpracujące z lokalnymi Bankami Żywności w całej Polsce.
#PulsSeniorom
Telewizja PULS wyemituje 24 grudnia o godz. 18:00 Wigilijny Blok Reklamowy Pomocy Seniorom, z którego wpływy zostaną w całości przeznaczone Fundacji TV Puls „Pod Dębem”. Celem fundacji jest działanie na rzecz poprawy jakości życia osób starszych w Polsce. Fundacja działa zarówno na rzecz potrzebujących osób prywatnych, jak i domów pomocy społecznej. W swoich działaniach łączy pomoc materialną z przeciwdziałaniem wykluczania seniorów z życia społecznego i uwrażliwianie młodego pokolenia na potrzeby tej grupy społecznej.
Obecność reklamy Piątnicy w Wigilijnym Bloku Reklamowym Pomocy Seniorom w TV PULS to gest pomocy, by uczynić święta lepszymi dla osób starszych i często samotnych.
Wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!
W specjalnych blokach reklamowych na antenie TVN i telewizji PULS wyemitowany zostanie świąteczny spot Piątnicy, w którym znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia przygotowuje najlepszy świąteczny sernik z produktów z Piątnicy. Komunikacja OSM Piątnica doskonale wpisuje się w idee akcji #TVNpomagajmysobie oraz #PulsSeniorom – wspaniały posiłek przygotowany z najwyższej jakości składników to doskonały sposób na okazanie uczuć.