Kreatywność i technologia w marketingu to dwa akcenty, na które postawili w tym roku organizatorzy. Wśród prelegentów nie zabraknie nazwisk, które znalazły się na liście The Top 50 Social Media Marketing Influencers według Top Rank Marketing. Co czeka na marketerów podczas tegorocznej, 13. edycji Infoshare?
O martechu i innych, kluczowych trendach w branży marketingowej opowie Scott Brinker (HubSpot), który wystąpi również na Inspire Stage – największej scenie Infoshare. W wystąpieniu The New Rules of Marketing Technology & Operations opowie m.in. o automatyzacji i centralizacji procesów oraz o tym, jak wdrażają je najnowocześniejsze zespoły marketingowe na świecie.
Zobacz również
Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) w swojej prezentacji opartej na książce „Marketing Rebellion” przedstawi zaskakujące odkrycie nowych realiów konsumenckich. Wyjaśni, w jaki sposób zmienić strategię biznesową i wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne aby zbudować stabilny biznes w cyfrowej erze.
Na scenie zobaczymy także Christophera Penna (Trust Insights), który poruszy temat zastosowania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach marketingowych oraz Brayana Kramera (PureMatter).
Na Infoshare nie zabraknie również największych polskich nazwisk z branży marketingowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com) w swojej prelekcji Czy sztuczna inteligencja zastąpi człowieka? opowie o możliwościach, jakie sztuczna inteligencja stwarza w marketingu. Wyjaśni, jak działają jej algorytmy i w jaki sposób przetwarzane są dane o użytkownikach. Opowie jak, dzięki wykorzystaniu AI w marketingu, zmieni się nasze życie w najbliższej dekadzie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tajniki storytellingu zdradzi Kamil Kozieł (PrezART). W swojej prezentacji Narracje zmieniające postawy odbiorców poszuka odpowiedzi na pytanie „Jak pisać?” i „Jak przekonywać?” tych, do których adresujemy nasze treści. Zdradzi, jak stworzyć dobry szkielet, po którym projektant komunikacji marketingowej mógłby się sprawnie poruszać, aby angażować odbiorców.
Janina Bąk, twórczyni bloga Janina Daily opowie o tym skąd wiemy, czy nasze dane i wyniki badań dobrze oddają rzeczywistość, i czy prawdą jest, że statystyka nigdy się nie myli. A także o narzędziu najważniejszym dla każdego badacza – zdrowym rozsądku.
Paweł Sala z Freshmail podpowie sprawdzone sposoby budowania relacji z subskrybentami przy pomocy e-mail marketingu i zdradzi, jak sprawić, aby odbiorcy newslettera czuli podniecenie jak Meg Ryan i Tom Hanks, kiedy czekali na wiadomość 🙂
Czy marketing potrzebuje „transformacji cyfrowej” i czym ona właściwie jest? Na te pytania odpowie Tomasz Woźniak z Futuremind.com. Z jego wystąpienia dowiemy się jak wybrać właściwy moment i odpowiednią technologię, aby skutecznie docierać do odbiorców w czasach, kiedy blisko 90% ludzi na świecie korzysta z internetu za pomocą urządzeń mobilnych.
Ponadto na Marketing Stage zobaczymy Pawła Tkaczyka, Maćka Budzicha, Tomasza Manikowskiego, Magdalenę Urbianiak, Wojtka Mazura i wielu innych ekspertów. Pełną agendę można znaleźć tutaj.
Specjaliści od marketingu poza dedykowaną sceną i specjalistycznymi warsztatami będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy i poznania innych ekspertów występujących na dedykowanych scenach: Inspire, DevTrends, Growth, DeepTech, Crypro&Security, DataTech, FullStack, Arena. Podczas konferencji będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.
Na Infoshare nie zabraknie okazji do networkingu podczas Great Networking Party z koncertem Krzysztofa Zalewskiego czy Afterparty na terenach stoczniowych, w najbardziej charakterystycznym miejscu Gdańska.
Wstęp na Marketing Stage i dostęp do wszystkich wydarzeń zapewnia Conference Pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora infoshare.pl.