Na interaktywnych podłogach, zainstalowanych w sieci Multikino, stworzyliśmy interaktywny plakat, nawiązujący klimatem do filmowego plakatu reklamującego pustynny horror. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom wykorzystanym w nośnikach każda osoba przechodząca przez interaktywną powierzchnię może zostać bohaterem akcji i odmienić życie mieszkańców wioski. Dostarczona symbolicznie z każdym krokiem woda sprawia, że wyschnięta ziemia ożywa, pojawia się roślinność, do wioski powraca życie, natomiast tytuł PIACH zmienia się w PAH odkrywając przesłanie aplikacji.
Zobacz również
W ten nietypowy sposób chcemy uświadomić przechodniom, że każdy z nich może nieść pomoc potrzebującym, wspierając w działaniach Polską Akcję Humanitarną. Wystarczy wejść na stronę www.pah.org.pl i dokonać wpłaty na wybrany cel.
Za kreację odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi oraz Interactive Solutions, natomiast za wykonanie i3D Network.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing